"A los caballos no les gustan las moscas, ¿o sí?"

Traducción:Ĉevaloj ne ŝatas muŝojn, ĉu?

Hace 8 meses

6 comentarios


fedes16
fedes16

Mi kredas ke oni ankaŭ povas diri: "Ĉevaloj ne ŝatas muŝojn, ĉu jes?" ĉu ne?

Hace 8 meses

Jorge.R.Nogueras

Mi neniam aŭdis "ĉu jes?" anstataŭ simple "Ĉu?" ĉi-kuntekste, kaj mi trovis malpli ol 8 trafojn ĉi-rilate en la Tekstaro.

Do, kvankam eble ne estas erare demandi "Ĉu jes?", mi tamen konsilas al vi demandi "Ĉu?" se vi simple volas konfirmi iun informon.

Hace 8 meses

fedes16
fedes16

Dankon, mi komprenas.

Hace 8 meses

Jorge.R.Nogueras

Ne dankinde.

Hace 8 meses

magnog
magnog

En ningún idioma que yo conozca ingles, portugués se usa "a" al comienzo cuando se pregunta por un gusto, porque en español se usa?, Es curiosidad.

Hace 3 meses

Jorge.R.Nogueras

Porque es el objeto indirecto, que en español se introduce con la preposición "a".

Hace 3 meses
Aprende esperanto en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.