1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The newspapers are recent."

"The newspapers are recent."

Çeviri:Gazeteler yenidir.

April 20, 2014

5 Yorum


Turker90

yeni deyince new anlıyoruz biz.


AbdullahTe10

Burdaki anlamı en son cikan yani en son yayimlanandir


ugursarikaya

Recent en son en guncel anlamina gelir recently de en sonuncu yapilan bisey gibi. O yuzden new olmaz new fiziksel olarak yeni recent güncellik acisindan


haliliklc

Arkadşlar '' recent (yeni) '' ve '' recently (bu aralar, yakınlarda) '' anlamına geliyor, ileride karşınıza çıkacak bir kelime şimdiden notunuzu alın karışabilir..

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.