1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Çocuklar her gün doğar."

"Çocuklar her gün doğar."

Çeviri:Children are born each day.

April 20, 2014

16 Yorum


mehmetkulu

Bu cumle genis zaman degil mi?

August 17, 2014

R.Corleone

hocam doğmak bir fiil değil midir? be born mu dememiz gerekir ?


Selcen_Ozturk

İngilizcede "doğmak" fiili yok. doğurmak fiili "to bear", o yüzden doğmak için de bunun edilgenini kullanıyoruz yani literal çevirisi "doğurulmak".


altugcyhn

"every day" kullanabilir miyiz?


brtgtrn

evet ama birleşik yazılması gerekiyor.


xGrandMasterx

are neden geldi ki children born everyday olmaz mı


Selcen_Ozturk

İngilizcede "doğmak" fiili yok. doğurmak fiili "to bear", o yüzden doğmak için de bunun edilgenini kullanıyoruz yani literal çevirisi "doğurulmak". edilgen (passive) için de am/is/are artı fiili 3. hali gerekli


Ender_M_G

Bütün çocuklar doğar. Çocuklar tanımlı değildir, geneldir. Bu nedenle "the" tanımlaması yapılmaz.


buzpes

Öyle yorumlar oluyor bazen insan bildiğini unutuyor, birth nerden çıktı ben sadece filmlerde dinlediğim ingilizce ile bir çok aşamayı gelebiliyorum. Nr kadar komplike düşünüyorsunuz, robot gibi olmayın


kingman54

Geniş zamanda nasıl "are" kullanabiliyoruz,anlayamadım. He is plays demiyoruz ya sonuçta..


hilalerdem

The neden olmiycak


Selcen_Ozturk

çünkü belirli çocuklar doğmaz her gün, her gün bazı çocuklar doğar


selimsarca

Geniş zaman değil mi bu cümle. Neden birth kullanmıyoruz. Doğru olduğunu biliyorum nedenini öğrenmek istiyorum.


Selcen_Ozturk

birth doğum demek bir fiil değil nasıl kullanalım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.