1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Çocuklar her gün doğar."

"Çocuklar her gün doğar."

Çeviri:Children are born each day.

April 20, 2014

21 Yorum


mehmetkulu

Bu cumle genis zaman degil mi?


altugcyhn

"every day" kullanabilir miyiz?


brtgtrn

evet ama birleşik yazılması gerekiyor.


xGrandMasterx

are neden geldi ki children born everyday olmaz mı


Selcen_Ozturk

İngilizcede "doğmak" fiili yok. doğurmak fiili "to bear", o yüzden doğmak için de bunun edilgenini kullanıyoruz yani literal çevirisi "doğurulmak". edilgen (passive) için de am/is/are artı fiili 3. hali gerekli


R.Corleone

hocam doğmak bir fiil değil midir? be born mu dememiz gerekir ?


Selcen_Ozturk

İngilizcede "doğmak" fiili yok. doğurmak fiili "to bear", o yüzden doğmak için de bunun edilgenini kullanıyoruz yani literal çevirisi "doğurulmak".


Ender_M_G

Bütün çocuklar doğar. Çocuklar tanımlı değildir, geneldir. Bu nedenle "the" tanımlaması yapılmaz.


berfinnur_5253

Each ile Every kelimesi arasındaki fark ne ?


hilalerdem

The neden olmiycak


Selcen_Ozturk

çünkü belirli çocuklar doğmaz her gün, her gün bazı çocuklar doğar


buzpes

Öyle yorumlar oluyor bazen insan bildiğini unutuyor, birth nerden çıktı ben sadece filmlerde dinlediğim ingilizce ile bir çok aşamayı gelebiliyorum. Nr kadar komplike düşünüyorsunuz, robot gibi olmayın


kingman54

Geniş zamanda nasıl "are" kullanabiliyoruz,anlayamadım. He is plays demiyoruz ya sonuçta..


AyhanSever

Doğmak are ile ise ölmek te neden am is are kullanılmıyor, ne saçma


selimsarca

Geniş zaman değil mi bu cümle. Neden birth kullanmıyoruz. Doğru olduğunu biliyorum nedenini öğrenmek istiyorum.


Selcen_Ozturk

birth doğum demek bir fiil değil nasıl kullanalım


YusufAk395823

Ya teset yapma hakkim bitti boyle canla ilerlemek cok zor


elmsdlkk

Every day neden olmuyor


Nusret701149

Bildiğim kadarıyla "are" şimdiki zaman için kullanılıyordu ama...sanırım doğuyor demektense doğar demek daha mantiklı gelmis

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.