"The practice"

Fordítás:A gyakorlás

April 20, 2014

8 hozzászólás


Mate_89

Nagyon furán ejti ki szerintem. :)

June 23, 2015

barnak01

A gyakorlat miért nem jó?

April 20, 2014

miskei

szerintem is el kellene fogadnia, jelentettem

April 25, 2014

barnak01

köszi

April 25, 2014

szanyizoltan

Annál is inkább,mert ha ráviszed a kurzort, kiadja ezt is.

May 3, 2014

ZoltnDiene

nekem se esett jól...

May 5, 2014

fectroll

Jó az!

November 3, 2014

gaalmosch14

Nekem elfogadta azt is hogy a gyakorlat

March 11, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.