1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He goes for a walk every mor…

"He goes for a walk every morning."

Çeviri:O her sabah yürüyüş yapar.

April 20, 2014

4 Yorum


Chotanak

Bu kelimeyi tam olarak anlayamadım. for a walk nasıl bir anlam katıyor? Başka hangi kelimlerle kullanabiliriz?

April 20, 2014

Selcen_Ozturk

"go for a walk"= yürüyüş yapmak/yürüyüşe çıkmak

April 20, 2014

balpi1

Tamamen dogru yazdim yanlis diyir

June 5, 2016

Sera447

"She" yazmamamız gerekiyor. Ama "o" dediği için ikisi de olur bence.

August 25, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.