1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She is my mother."

"She is my mother."

Çeviri:O benim annem.

April 4, 2018

17 Yorum


yyildirim02

"o benim annemdir" neden olmuyor


Velikaraki

O, benim annemdir. Kabul edilmesi gerekir.


TheMaratbi

o benim annemdir bu cevap kesinlikle kabul görmeli...


Ali841705

"O benim annemdir." kesinlikle doğru. derhal düzeltin.


sebepsiz1

Aynen ya o benim annem ile annem dir arasında ne fark vark ki


Muhammetzm3

Benim annemin de dogru kabul edilmesi gerekmez mi


Celilam

"o benim anam" yazdım kabul etmedi


sukran808848

O benim annemdir, neden kabul edilmedi?


onur862612

İs eki yeri geldiginde dir dur anlami katti cogu cumlede burdada annemdir kabul görmeli bence


SELM952534

Anam yazdım kabul etmedi anne ile ana ayni sey degilmidir


burak170057

O benim anam kabul edilmeliydi


NOrhanNorh7

O benim anam dedim olmadı :)


MetinCebec

"O benim annemdir" olması gerekiyor. Çünkü yardımcı fiil olan is, "dir" anlamına gelmektedir


mertcenk1

Ana sözünü kabul etmiyor ve burada yorumlara eksi puan atıyorsunuz. Türkçeyi bilmeden İngilizce soru hazırlanırsa olacağı bu.


NurayIldar

O benim annemdir doğru kabul edilmelidir.


Esmanurkyck

İlkokulda öğrendik lan bunu


SercanDurmus26

O benim annemdir neden kabul edilmiyor. Raporlayın sizde.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.