1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You took my friend to the re…

"You took my friend to the restaurant."

Çeviri:Sen benim arkadaşımı restorana götürdün.

April 20, 2014

6 Yorum


altugcyhn

burda "take" almak anlamında kullanılamaz mı? Restorandan aldın


ozansims

Cümlede "...to the restaurant." sözcük grubunun yer aldığını düşünürsek "...aldın." şeklinde tercüme yapmak pek mantıklı olmaz. "Take" tıpkı bu cümlede olduğu gibi "götürmek" anlamında da kullanılıyor, örneğin çok fazla aksiyon filmi izlemiş biriyseniz "They took him away." cümlesini sıklıkla duymuşsunuzdur :)


Alev285288

Took almak değil mi


remsuTemel1

Anlatım bozukluğu var bence.


ReyyanCali

Niye sınavı yapıp bitirtmiyorsunuz. Terbiyesizler. Vaktimi niye bos yere aldınız

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.
Başla