1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You took my friend to the re…

"You took my friend to the restaurant."

Çeviri:Sen benim arkadaşımı restorana götürdün.

April 20, 2014

4 Yorum

Konu önem sırasına göre

huseyinemrah

40:)

February 4, 2015

altugcyhn

burda "take" almak anlamında kullanılamaz mı? Restorandan aldın

April 20, 2014

ozansims

Cümlede "...to the restaurant." sözcük grubunun yer aldığını düşünürsek "...aldın." şeklinde tercüme yapmak pek mantıklı olmaz. "Take" tıpkı bu cümlede olduğu gibi "götürmek" anlamında da kullanılıyor, örneğin çok fazla aksiyon filmi izlemiş biriyseniz "They took him away." cümlesini sıklıkla duymuşsunuzdur :)

April 20, 2014

Alev285288

Took almak değil mi

September 22, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.