1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben senin beni sevdiğini düş…

"Ben senin beni sevdiğini düşündüm."

Çeviri:I thought that you loved me.

April 20, 2014

25 Yorum


altugcyhn

bu tarafta "loved" yazıyor sorudaki seçeneklerde "liked" çıkıyor


ozansims

Hata yapmanıza sebep oluyor mu peki? İkisi de pek farklı anlamlar ifade etmiyor aslında, o yüzden soruyorum yanlış anlaşılmasın.


altugcyhn

Olmuyor ama çelişkiyi belirtmek için yazdım. İki taraftan birisinin düzeltilmesi için


Ba9Hbi

Bazen cümleyi bağlamak için that kullanıyor bazen de kullanmıyor. Bu aradaki farkı bilen var mı acaba?


Beyza234930

"Ben düşündüm Kİ sen beni sevdin" derken ki "Kİ" bu "THAT" anlamını katar fakat eğer cümlenin başındaki özne birleştirme (that, which vs.) kelimelerinden sonra nesne durumuna düşüyorsa ommit yani görmezden gelme yapılabilir. Burada da olduğu gibi. Burada cümledeki özne başta "I" idi fakat "THAT"den sonra "I", "me" nesnesine dönüştü ve özne "YOU" oldu. Bu yüzden de "THAT" yazılabilir veya yazılmayabilir, size kalmış.


Aknby

"That" yazmadım yine de kabul etti..


arda109070

consider düşünmek değilmiydi considered yazdım kabul etmedi

i considered you love me


Velikaraki

I thought you loved me


Woodeland

Neden ikinci cümledeki fiil geçmiş zamanda


Woodeland

I thought you love me. Yanlış olan nedir?


lutfi02

Sevdigini geçmiş zaman yani loved olmasi gerek


beyzagulyilmaz

You loved me olmalıydı çünkü "beni sevdiğini sandım" diyor "beni seviyorsun sandım" değil. En basit böyle düşünebilirsin sanırım umarım yanlış bi şey dememişimdir.


erkan6067

Sadece bir nokta mi...


Serkantaht

I thought you loved me yazdım kabul etmedi...


rem655934

Sonuna me yerine mr yazmışım bari yazım hatası saysaydın neden yanlış oldu yav


Vera60304

"I thought you that loved me" yazdim ben de that'in yerini degistirerek, kabul etmedi


sukupakizi

love degilde neden love? Kafam karisti lutfen aciklayin


bbluellaa

Loved cunku gecmis zaman bildiriyor. Cumlede sev(di)gini yaziyor ve gecmis zaman.. Pek anlatamadim ama ben zaten senin sorunu da anlamadim :D

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.