1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben senin beni sevdiğini düş…

"Ben senin beni sevdiğini düşündüm."

Çeviri:I thought that you loved me.

April 20, 2014

9 Yorum


altugcyhn

bu tarafta "loved" yazıyor sorudaki seçeneklerde "liked" çıkıyor


ozansims

Hata yapmanıza sebep oluyor mu peki? İkisi de pek farklı anlamlar ifade etmiyor aslında, o yüzden soruyorum yanlış anlaşılmasın.


altugcyhn

Olmuyor ama çelişkiyi belirtmek için yazdım. İki taraftan birisinin düzeltilmesi için


arda109070

consider düşünmek değilmiydi considered yazdım kabul etmedi

i considered you love me


Velikaraki

I thought you loved me


Woodeland

Neden ikinci cümledeki fiil geçmiş zamanda


Woodeland

I thought you love me. Yanlış olan nedir?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.