Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"The dog follows the cat."

Tłumaczenie:Pies idzie za kotem.

4 lata temu

7 komentarzy


anathema93

Wydaje mi się, że "pies ściga kota" też powinno być dobrze.

4 lata temu

endios
endios

Dla "ścigać" mamy po angielsku słówko "chase". Natomiast "follow" może oznaczać też "śledzić".

4 lata temu

ceglasta

"follow" również znaczy "ściga" i powinno być zaakceptowane

3 lata temu

xmoniczkax.567

A poza tym są podpowiedzi. Follows - ściga

2 lata temu

alilililiw

Tym bardziej ze "ściga" pojawia się w podpowiedziach...

3 lata temu

aga296821

Follow może przecież znaczyć obserwować.

2 lata temu

Yola448704
Yola448704

śledzić wzrokiem

8 godzin temu

Powiązane dyskusje