1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "The dog follows the cat."

"The dog follows the cat."

Tłumaczenie:Pies idzie za kotem.

April 21, 2014

11 komentarzy


anathema93

Wydaje mi się, że "pies ściga kota" też powinno być dobrze.


endios

Dla "ścigać" mamy po angielsku słówko "chase". Natomiast "follow" może oznaczać też "śledzić".


ceglasta

"follow" również znaczy "ściga" i powinno być zaakceptowane


xmoniczkax.567

A poza tym są podpowiedzi. Follows - ściga


alilililiw

Tym bardziej ze "ściga" pojawia się w podpowiedziach...


aga296821

Follow może przecież znaczyć obserwować.


Pawe976143

Pies podąża...zalicza


Doktorek10

Mnie “podąża" nie zaliczyło


Ewa701578

Follow podąża

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.