Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I want you to walk."

Çeviri:Ben senin yürümeni istiyorum.

4 yıl önce

9 Yorum


sorumsuzz

"I want to walk you" daha doğru bir cümle olmaz mıydı? "I want you to walk" biraz devrik cumle oluyor sanki.

1 yıl önce

hikilic

yeni öğrenen biri olarak tam emin olmamakla birlikte sanırım öyle yaparsak 'sizin yürümenizi' değil de 'sana yürütmeyi' istiyorum gibi değişik bir anlam olabilir.

1 yıl önce

forhan

senden yürümeni isterim, uygun olmaz mı?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

I ask you to walk

1 yıl önce

CANSU632544

Yok

6 ay önce

RyuzakiHideki

Seninle yürümek istiyorum nasıl olur?

1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

I want to walk with you

1 yıl önce

Sefa149009

İstiyorum değil de isterim olması gerekmiyor mu?

1 yıl önce

eakececioglu

"Ben seni yürütmek isterim" neden kabul edilmedi anlamak güç.

3 hafta önce