1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I want you to walk."

"I want you to walk."

Çeviri:Ben sizin yürümenizi istiyorum.

April 21, 2014

18 Yorum


sorumsuzz

"I want to walk you" daha doğru bir cümle olmaz mıydı? "I want you to walk" biraz devrik cumle oluyor sanki.


hikilic

yeni öğrenen biri olarak tam emin olmamakla birlikte sanırım öyle yaparsak 'sizin yürümenizi' değil de 'sana yürütmeyi' istiyorum gibi değişik bir anlam olabilir.


forhan

senden yürümeni isterim, uygun olmaz mı?


RyuzakiHideki

Seninle yürümek istiyorum nasıl olur?


Selcen_Ozturk

I want to walk with you


Sefa149009

İstiyorum değil de isterim olması gerekmiyor mu?


Bahattin9375

Lan açıklamayı yaptılar işte. Daha ne zorluyon


ErhanGkmen

Ben sana yurumek istiyorum?


GachaStarina

Sanki korsanmis gibi bu cumleyi söylüyor


brtgtrn

isim-fiil elde edebilmek için cümledeki ikinci fiilin başına her zaman '' to '' mu getirmemiz gerekiyor ?


Viforvendetta

ingilizcede çift fiil kullanımı ilk fiile göre 2 türde değişiyor.

i want to go(infinitive)
i like reading(gerund)

istemek anlamındaki want önündeki fiile to aldırır.
sevmek anlamında like önündeki fiile ing aldırır

i want to read
i like going

detaylı bilgi için "gerunds and infinitives" konusuna bakabilirsin


brtgtrn

teşekkürler. İnfinitive ve gerund aldıran fiilleri ezberlemek gerekiyor sanırım.


AhmetPaket

Bunu I want that you walk olarak düşünmüştüm. İlginç geldi.


eakececioglu

"Ben seni yürütmek isterim" neden kabul edilmedi anlamak güç.


AydinSeyre

'yürümek için seni istiyorum' desek neden olmuyor?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.