"I want you to walk."

Çeviri:Ben sizin yürümenizi istiyorum.

4 yıl önce

14 Yorum


sorumsuzz

"I want to walk you" daha doğru bir cümle olmaz mıydı? "I want you to walk" biraz devrik cumle oluyor sanki.

1 yıl önce

hikilic

yeni öğrenen biri olarak tam emin olmamakla birlikte sanırım öyle yaparsak 'sizin yürümenizi' değil de 'sana yürütmeyi' istiyorum gibi değişik bir anlam olabilir.

1 yıl önce

forhan

senden yürümeni isterim, uygun olmaz mı?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

I ask you to walk

2 yıl önce

CANSU632544

Yok

8 ay önce

RyuzakiHideki

Seninle yürümek istiyorum nasıl olur?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

I want to walk with you

2 yıl önce

Sefa149009

İstiyorum değil de isterim olması gerekmiyor mu?

1 yıl önce

Bahattin9375

Lan açıklamayı yaptılar işte. Daha ne zorluyon

1 yıl önce

eakececioglu

"Ben seni yürütmek isterim" neden kabul edilmedi anlamak güç.

2 ay önce

brtgtrn

isim-fiil elde edebilmek için cümledeki ikinci fiilin başına her zaman '' to '' mu getirmemiz gerekiyor ?

4 yıl önce

Viforvendetta

ingilizcede çift fiil kullanımı ilk fiile göre 2 türde değişiyor.

i want to go(infinitive)
i like reading(gerund)

istemek anlamındaki want önündeki fiile to aldırır.
sevmek anlamında like önündeki fiile ing aldırır

i want to read
i like going

detaylı bilgi için "gerunds and infinitives" konusuna bakabilirsin

4 yıl önce

brtgtrn

teşekkürler. İnfinitive ve gerund aldıran fiilleri ezberlemek gerekiyor sanırım.

4 yıl önce

AydinSeyre

'yürümek için seni istiyorum' desek neden olmuyor?

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.