1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Да, всё отлично. Благодарю в…

"Да, всё отлично. Благодарю вас!"

Çeviri:Evet, her şey mükemmel. Size minnettarım!

April 7, 2018

13 Yorum


m_melisa_

''Благодарю'' sözcüğünün okunuşunu bilen biri yazabilir mi, lütfen? Teşekkürler.


m_melisa_

Okurken ben de böyle okuyorum, ancak; seslendiren kadından "budubero" diye bir sözcük duyuyorum. Duolingo hiçbir okumamı kabul etmiyor.


meteulku_

Kadın aslında doğru okuyor, ben dinlediğimde doğru buluyorum. Sıkıntı, sizin okumanızın doğruluğundan ziyade Duolingo'nun sizin telaffuzunuzu anlayamaması olabilir.


Avni86

Duolingo çok hızlı okuduğu için telaffuzları yanlış anlayabilirsiniz, ben de bu kelimeyi dediğiniz tarzda anlamıştım, herhangi bir çeviri sitesinden okunuşunu kontrol ederseniz kadının doğru okuduğunu anlayabiliyorsunuz


ItsSewgi

Bence blagadaryu diyor. Yani ben öyle duyuyorum.


AhmedCan7

Ruslar zaten biraz hızlı konuşuyorlar galiba. Seslendiren hanımefendi gene yavaş sayılır. :))


NicatCefer5

Noolur beni takip edin


okan251322

"Minnettarım size" ile "size minnettarım" ne fark varda kabul etmiyorsun anlamıyorum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.