1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben babamın sesini özlerim."

"Ben babamın sesini özlerim."

Çeviri:I miss my father's voice.

April 21, 2014

6 Yorum


hobim

''the voice of my father'' yazdım,yanlışmış.Bu tamlamaları karıştırmamak için ne yapsak ?


omercito

İnsanlarda 's aitlik eki, diğer canlı ve cansız varlıklarda ise "of" kullanabilirsiniz. Bazı istisnalar dışında, bu şekildeki kullanımlar doğrudur.

Örnekte de my father, insan olduğu için "my father's voice" demek doğru olacaktır.


hobim

Yardımcı olduğunuz için teşekkürler...


zeynepkarakas

I miss my dad's voice neden yanlış


ShukurluKamran

Doğru olmalı, rapor edin.


envoyyy

Yearn olmuyor my

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.