"Ben babamın sesini özlerim."

Çeviri:I miss my father's voice.

4 yıl önce

7 Yorum


hobim

''the voice of my father'' yazdım,yanlışmış.Bu tamlamaları karıştırmamak için ne yapsak ?

4 yıl önce

omercito
omercito

İnsanlarda 's aitlik eki, diğer canlı ve cansız varlıklarda ise "of" kullanabilirsiniz. Bazı istisnalar dışında, bu şekildeki kullanımlar doğrudur.

Örnekte de my father, insan olduğu için "my father's voice" demek doğru olacaktır.

4 yıl önce

hobim

Yardımcı olduğunuz için teşekkürler...

4 yıl önce

ShukurluKamran

Günlük hayatta kullanılıyor ama.

10 ay önce

envoyyy

Yearn olmuyor my

3 yıl önce

zeynepkarakas

I miss my dad's voice neden yanlış

2 yıl önce

ShukurluKamran

Doğru olmalı, rapor edin.

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.