"My main food"

Tłumaczenie:Moje główne jedzenie

4 lata temu

20 komentarzy


SanShiro1
SanShiro1

"Moje główne jedzenie" dla mni brzmi po polskiemu a nie po polsku. I tłumaczenie " to jest mój główny posiłek " powinno być uznane.

4 lata temu

piotr.fiod
piotr.fiod

Mi się wydaje że tu nie chodzi o posiłek główny ani też o danie główne, tylko o jedzenie w ogóle - pożywienie. W znaczeniu takim jak w zdaniach (po polsku) "Główne pożywienie chińczyków to ryż" albo "jaskółki odżywiają się głównie owadami". Ale pewności nie mam.

4 lata temu

Yola448704

Tłumaczenie Duolingo jest tak niefortunne, że powinno być usunięte... "food" w zwrocie "My main food" nie oznacza po
polsku jedzenia, lecz właśnie żywność / pożywienie.

Można powiedzieć, że: "Ryż jest głównym pożywieniem w Chinach", "Mięso jest moim podstawowym pożywieniem", itp.

My main food - Moje główne/podstawowe pożywienie

8 miesięcy temu

xmoniczkax.567

To jest mój główny posiłek- This is my main food

Jedzenie -food, posiłek - meal. Zgadzam się, to nie brzmi dobrze po Polsku, ale tłumaczenie też nie jest dobre. Nie przyjmuje, bo na początku wstawiłeś to jest (this is), i posiłek (meal).

3 lata temu

darosoldier

Ja napisałem danie mi nie zaliczyło

2 lata temu

olciawin

Posiłek to meel

4 lata temu

olcia2811

Meal jak już

1 rok temu

RobertMurawski
RobertMurawski

a "podstawowe" może być ?

1 rok temu

JolaDobosz

To nie ma sensu

1 rok temu

Biczek

Czy odpowiedz "Moje danie główne" - nie jest też poprawna?

4 lata temu

endios
endios

Food oznacza "jedzenie". "Danie", czy też "posiłek", to meal.

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Powiedziałabym, że meal to posiłek, a danie to course ;)

4 lata temu

onea

tak czy siak zdanie moje główne jedzenie nie brzmi po polsku.

3 lata temu

srk85

mysle ze ono nie ma brzmiec po polsku ,a pokazac nam tez troche ze nie wszystko nalezy tlumaczyc doslownie

3 lata temu

kirmarks

A jeśli tak jest to czemu nie zalicza tych niedosłownych

3 lata temu

enigma200

Moje glówne danie i zle ;/

3 lata temu

kirmarks

Bywa, zobacz wyżej rozmowę może ci się rozjaśni.

3 lata temu

DanielDamerau

bro i am daniel damerau.

1 rok temu

ElaK4

czemu nie moje glowne danie ???

3 lata temu

kirmarks

Pacz wyżej.

3 lata temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.