1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The look says it all."

"The look says it all."

Fordítás:A kinézet mindent elárul.

April 21, 2014

17 hozzászólás


lufibazsa

Tekintet?

June 6, 2014

Petra-H

A(z arc) kifejezése mindent elárul.

May 23, 2014

ekisz

tehát a tekintet?? vagy inkább a kinézet?? jó lenne tudni mire gondolnak

July 7, 2014

timea.simk

A kinézet elmond mindent.Elfogadta

October 3, 2014

49katirozsnyone

Kijavitott, hogy a nézés elmond mindent. Nézés=kinézet? Ez új.

August 12, 2015

MsMCallas

A kinézet nem jó?

April 21, 2014

LikeMike90

Én is erre gondoltam.

April 23, 2014

Cynthia.Sk8

Én is.

June 3, 2014

ambrika

Én a külsőt írtam

April 30, 2014

ronkovics86

Miért kell ide az "it"???

October 26, 2014

ennlacc

Azért, mert a "(to) say" jelentése magába az, hogy "mond". A "say it" pedig "elmond", "mondd el".

March 17, 2015

ronkovics86

Aham... Tehát az angolban nem elég az "all", mint tárgy...

March 18, 2015

ennlacc

Vannak olyan esetek, amikor összefonódik 2 szó és 1 jelentése lesz, mint jelen esetben. Ha hozzátenném a "say it"-hez, hogy "all", akkor az már azt jelentené, hogy "mondj el mindent". Szóval elég az "all" néhány esetben, de ez egy olyan kivétel, ahova kell az "it" is. Néhány példa: Say all - Mondd azt, hogy minden; Say it all - Mondj el mindent; He says all - Ő azt mondja, minden; He says it all - Ő elmond mindent.

March 18, 2015

gnebeva

Sokat segített a hozzászólásod, köszi....

February 28, 2016

ronkovics86

Köszönöm szépen! Teljesen megvilágosodtam. :-)

March 19, 2015

JosephTuri

Csak rá kell nézni?

January 7, 2015

KovcsJzsef15

Vagy ötször elmondattam, mire megértettem és leírtam. Ez aztán nagyon angolos!!

November 19, 2016
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.