1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Я вижу, вы любите завтрак."

"Я вижу, вы любите завтрак."

Çeviri:Görüyorum ki, siz kahvaltıyı seviyorsunuz.

April 8, 2018

5 Yorum


BilgeAsyali

Görüyorum ki anlamını nası çıkartıcaz ?


meteulku_

"я вижу"dan sonra gelen cümleyi ilk tarafla bağlamak için Türkçedeki bağlaç olan "ki"yi kullandık, Rusçada bizim kullandığımız gibi bağlaç olan "ki" yok.


Dnya319937

Ki var что oluyor genelde ama burda neden yok bilmiyorum


cem774565

Bizim dilimiz gerçekten çok güzel ve anlam dolu


O7Gb8

Eyerki я вижу что, Вы любите завтрак evet burada (что) Ki anlamina geliyor misal (потому что) (так что)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.