"Я вижу, вы любите завтрак."

Çeviri:Görüyorum ki, siz kahvaltıyı seviyorsunuz.

April 8, 2018

5 Yorum


BilgeAsyali

Görüyorum ki anlamını nası çıkartıcaz ?

April 8, 2018

Altruist_

"я вижу"dan sonra gelen cümleyi ilk tarafla bağlamak için Türkçedeki bağlaç olan "ki"yi kullandık, Rusçada bizim kullandığımız gibi bağlaç olan "ki" yok.

April 13, 2018

cem774565

Bizim dilimiz gerçekten çok güzel ve anlam dolu

October 17, 2018

Selman580240

Sizin kahvaltıyı sevdiğinizi görüyorum. Neden kabul edilmedi

November 2, 2018

MoHuseyn

Ki var

April 20, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.