Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Hayır, ben değilim, sizsiniz."

Çeviri:No, it is not me, it is you.

4 yıl önce

87 Yorum


yasin695785

No, i am not you are olur mu

4 yıl önce

AycanDagde

Bende aynısını dedim ama yanliş dedu

1 yıl önce

Pskljk_Dnsmn

Araya virgül koyarsanız olur

3 gün önce

Hilal93YoonGi

BENCE DUOLİNGO TÜRKÇE ÖĞRENSİN YA

2 ay önce

Hilal93YoonGi

No not me you Yazdım kabul etti

2 ay önce

ule321526

Bende boyle yazdim kabul etti

1 hafta önce

GVENKARATA1

Burada kalip not me it is you olarak kullaniliyor aslinda ben degil sensiz diyor

4 ay önce

sikimaoyun
8 ay önce

hatice239744

Vfftvtbumpmev

7 ay önce

hatice239744

Xecrctvy

7 ay önce

eneskara61

Olur kabil eder

3 yıl önce

lelovski

Emin degilim ama virgül koyman gerek

4 yıl önce

lelovski

Ayrıca bahsedilen yardımcı fiil am,is,are ise you are ya da i am kullanabilirsin Örnek you are coward No i am not, you are

4 yıl önce

KryGkgz

Buraya bakılıyor mu bilmiyorum ama ingilizce ifadelerle Türkçe ifadeler birbirini tutmuyor.Burada Türkçe çevirileri yapan Türkçe ye hakim değil.Hayır ben değilim sizsiniz cümlesi ile Hayır o ben değilim o sizsiniz cümlesi Türkçe'de de farklı anlam geliyor.Budalanın biri ingilizce karşılığına Türkçe ifadeleri yeterli düzeyde koymamış.

10 ay önce

YarenSvrn1

Hayır, o ben değilim, sizsiniz. De olur arkadaşlar :)

1 yıl önce

ALPER818531

Soru soyle olmali. Hayir, O ben degilim, O sizsiniz

9 ay önce

bsk.k
bsk.k

''no, not me, it is you'' neden kabul edilmiyor?

2 yıl önce

Nurayoban3

Çünkü notun önüne “it is” koymamışsın

1 yıl önce

Hilal93YoonGi

No not me you yazdım kabul etti

2 ay önce

Pnar467325

It is you diyince sizmisiniz sorusunu soruyosun

1 yıl önce

IsmailAkdo1

No, not me its you dedik kısaltma kurbanı olduk

2 yıl önce

SemihPalaz

No, I am not, yours. Kabul etti

5 ay önce

iffet669074

Aga cümle cevirilerini türkçeye gore verinki yanlış olmasın

1 yıl önce

gkhansert

No anam no :)

9 ay önce

M.UGUR1

Aynı şeye yanlış diyor

7 ay önce

hatice239744

Dd

7 ay önce

Eraysenel57

Hayır o ben değilim o sizsiniz olması gerekmez mi?

7 ay önce

gameghost5

Aga bunları hangi süper zekalı soruyo doğruyu bilmiyorsan sorma birader

6 ay önce

seril

Me bana yada beni demek değil mi. Nasıl o ben değilim olur

3 ay önce

beyzasahinqk

It in anlamı nedir

3 ay önce

umit_kucuk

"No, not me, it's you" neden olmuyor?

3 ay önce

yama.hali

No, not me, it is you neden olmadı

2 ay önce

Mert270932

no not me its you da olurdu?

1 ay önce

Emirfaruk01

Virgul koymadim diye kabul etmedi aptal uygulama

3 hafta önce

ela413310

Kafam karıştı you sensin olmuyormu?sizsiniz diyor ama

5 gün önce

SabaBenzer
SabaBenzer

You siz anlamına da geliyor

5 gün önce

nazyildirimm

You yerine U'yu kabul etmiyor aq

4 gün önce

bursa2116

Sonuna are koydum kabul etmedi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

cevap ya "it is not me, it is you", ya da "I am not, you are" olmalı çünkü

4 yıl önce

allegro07

No, not me, you are dedim buradaki hatam ne acaba

4 yıl önce

Fikri762865

No " it is not me " you are deseydin olurdu

2 yıl önce

cemre926125

Aynn

2 yıl önce

burakgunes
burakgunes

Hayir beni degil sizi gibi bisey olur muhtemelen yani me beni demek

4 yıl önce

semihsefer

"...çünkü..." deyip bırakmışsınız selcen hanım?

2 yıl önce

Eser_Mehmet

O zaman dogru cevaplar "no, not me, you ve no, i am not, you are ve no, it is not me, it is you" oyle mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet

4 yıl önce

brkdlgr

Bence Türkçe cümle "Hayır, O ben değilim, sizsiniz." şeklinde değiştirilirse karmaşıklık ortadan kalkar, daha net olur. Regards..

4 yıl önce

SabaBenzer
SabaBenzer

No,i am not,it is you neden yanlış

4 ay önce

Eser_Mehmet

bu "me, her" veya "i, he" kısaca yukardaki konuyu iyice kavramak ve karıştırmamak için öğrenilmesi bakılması gerken konu nedir acaba?

4 yıl önce

sgurdag

" no i am not, it is you " dedim yanlış olan nedir ?

4 yıl önce

Hilal93YoonGi

BENCE DUOLİNGO GİDİP TÜRKÇE ÖĞRENSİN YA

2 ay önce

bilgekaganyilmaz

No, she is not me, she is you yazdım neden kabul etmedi?

4 yıl önce

ErKutsal

"hayir, o BENİM degil,o sensin" bu yuzden kabul etmemistir. Fark= i am not/ ... is not me

3 yıl önce

MahmutUla

"No, not i am you are" olmazmi

3 yıl önce

AhmetDemir684610

You are sizsiniz değil mi ya

3 yıl önce

kandemir.buket

" Ňo, not me, you are " neden yanlış?

3 yıl önce

osman670768

No, i am not, you are . dedim kabul etti

3 yıl önce

AliParla

Fakat falan yazmıyor orda hiaamina

3 yıl önce

wren0796

Diğer bir cevap: No, I'm not, you are.

Ne kadar doğru gibi gözükmese de sistem doğru olarak görüyor.

3 yıl önce

Dny89

No not me its you yazdim kabul etmedi sonradan aklima geldi ki he she it de is kullanilir

2 yıl önce

Enes3917

Yupppii ★ ★ ★ ★ ★ ♣ ♣ ☆ ♧ ¤ ¤ ¤ ¿. ..□

2 yıl önce

ruhawi

it kelimesinin kullanımayacağını düşünüyordum. o yüzden no, not I am, you are dedim.

2 yıl önce

Akin19901

No, i am not, you are yapdım doğru olacağını düşünmedim doğru oldu çok mutluyum

2 yıl önce

Rabia149185
<h1>No I am not you're</h1>
2 yıl önce

gokhan-ileri

Bu cecap yalnıs doğrusu No is not me is you

2 yıl önce

EmreOzkul2

No , not mine , It s yours olmasi gerekmez miydi ?

2 yıl önce

Glsrn009

your ne yaaa o zaman

2 yıl önce

adilaltay1

No,I am not, you are da gecerlidir

2 yıl önce

CoolTurk

no,not me,you dedim kabul etti

2 yıl önce

enes3515

ı ben demek degilmiya ı yazıyyom hatalı deyo

2 yıl önce

Harun60538

Me gelmese olmuyor mu

1 yıl önce

Enes718779

"No not me it is you " cevabını neden kabul etmedi?

1 yıl önce

YahyaBayat

No

1 yıl önce

Swl_Koc

"Sizsiniz" diyor ama "you" kabul goruluyor. You tekil degil mi?

1 yıl önce

selin44343

You nun 2 anlamı var sen ve siz

10 ay önce

umut475

Arkadaslar bu alistirma sikintili ilk once yukardaki kisimda you are yazin diyor ama yazinca yanlis cikiyor you dogru cevap diyor sonra yine oyle yaptim bu seferde you're yap diyor sonbra yine karaima geldi you are yap diyor

2 yıl önce

silad3mir

Cok saçma bi cümle?

2 yıl önce

JumanjiN87

Your neden kabul etmedi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

your senin/sizin demek

4 yıl önce

Miss.ipek

Ben doğru yaptım

3 yıl önce

ibrahim1451

ben arkadas ariyorum

1 yıl önce

EmreBirden

Neden it is kullandik insandan bahsediyoruz

1 yıl önce

Kendo492298

"No, not me, it's you" mantıklı aslında ama kabul etmiyor. "No, not me, but you" doğru cevap diyor. İlginç

1 yıl önce

Mehmetahin4

No, not me you.

1 yıl önce

huseyn592438

no ı am not are you

1 yıl önce

brahimKeki

No not me you kabul etti

1 yıl önce

hasan179218

Hahahhahahhahahahahahhahahahahahhahahahhahahahahahhahasanhaahahahahhahhahhahahhahhhahahsahahhahahhhahhahahunjbygyahhhahhahhahbahhhahahasaamhasaanhasamhahahahahaha hasan kelimesini bulun

2 yıl önce