Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Hayır, ben değilim, sizsiniz."

Çeviri:No, it is not me, it is you.

4 yıl önce

25 Yorum


yasin695785

No, i am not you are olur mu

4 yıl önce

AycanDagde

Bende aynısını dedim ama yanliş dedu

1 yıl önce

Hilal93YoonGi

No not me you Yazdım kabul etti

1 ay önce

Hilal93YoonGi

BENCE DUOLİNGO TÜRKÇE ÖĞRENSİN YA

1 ay önce

GVENKARATA1

Burada kalip not me it is you olarak kullaniliyor aslinda ben degil sensiz diyor

3 ay önce

YarenSvrn1

Hayır, o ben değilim, sizsiniz. De olur arkadaşlar :)

1 yıl önce

KryGkgz

Buraya bakılıyor mu bilmiyorum ama ingilizce ifadelerle Türkçe ifadeler birbirini tutmuyor.Burada Türkçe çevirileri yapan Türkçe ye hakim değil.Hayır ben değilim sizsiniz cümlesi ile Hayır o ben değilim o sizsiniz cümlesi Türkçe'de de farklı anlam geliyor.Budalanın biri ingilizce karşılığına Türkçe ifadeleri yeterli düzeyde koymamış.

9 ay önce

ALPER818531

Soru soyle olmali. Hayir, O ben degilim, O sizsiniz

9 ay önce

bsk.k
bsk.k

''no, not me, it is you'' neden kabul edilmiyor?

2 yıl önce

Nurayoban3

Çünkü notun önüne “it is” koymamışsın

1 yıl önce

Hilal93YoonGi

No not me you yazdım kabul etti

1 ay önce

IsmailAkdo1

No, not me its you dedik kısaltma kurbanı olduk

2 yıl önce

SemihPalaz

No, I am not, yours. Kabul etti

5 ay önce

iffet669074

Aga cümle cevirilerini türkçeye gore verinki yanlış olmasın

1 yıl önce

gkhansert

No anam no :)

8 ay önce

M.UGUR1

Aynı şeye yanlış diyor

7 ay önce

hatice239744

Dd

6 ay önce

Eraysenel57

Hayır o ben değilim o sizsiniz olması gerekmez mi?

6 ay önce

gameghost5

Aga bunları hangi süper zekalı soruyo doğruyu bilmiyorsan sorma birader

5 ay önce

seril

Me bana yada beni demek değil mi. Nasıl o ben değilim olur

2 ay önce

beyzasahinqk

It in anlamı nedir

2 ay önce

umit_kucuk

"No, not me, it's you" neden olmuyor?

2 ay önce

yama.hali

No, not me, it is you neden olmadı

1 ay önce

Mert270932

no not me its you da olurdu?

2 hafta önce

Emirfaruk01

Virgul koymadim diye kabul etmedi aptal uygulama

1 gün önce