1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "The men drink the water."

"The men drink the water."

Tłumaczenie:Ci mężczyźni piją tę wodę.

April 21, 2014

20 komentarzy


KingUbu1

The men drink... The man drinks...


Paula583588

Czemu jest "the water" a nie water? Od czego to zależy i kiedy powinno być "the"??


Wojciech894669

The używa sie kiedy nie wiadomo o jaką konkretnie rzecz chodzi, kiedy pierwszy raz się o tej rzeczy wspomina. Np. jak chcesz powiedzieć o wodzie która leży na biurku a nie o wodzie ogólnie


kacdie

Na odwrót. The używa się, kiedy wiadomo o jaką konkretnie rzecz chodzi.


JulMast

The men to liczba mnoga? Nie no ok, idę kupić słownik


www98765

The man - ten mężczyzna The men - Ci mężczyźni


Monika9876543210

Napisałam ten mężczyzna piję tą wodę i mi nie zaliczyło


br0d4
Mod
Plus

Napisałaś błędnie.

  • mAn = mężczyzna
  • mEn = mężczyźni

Patryk114779

Samo men to mezczyzna a the men tk mezczyzni ? Dobrze rozumie? Bo girl do dziewczyna a girls to dziewczyny i nie do konca rozumie jak to jest z mezczyzną. Jesli napisze men's było by zle ?


NADIA339794

The men to mężczyźni. The man to mężczyzna. Men' s to mężczyzny


PrzemekAda6

To jest liczba mnoga? Zaliczylo mi jako blad


www98765

Tak, mężczyźni to liczba mnoga.


Vasylyna147209

"The men" - " Ci mężczyźni"...???


br0d4
Mod
Plus

Jak najbardziej - a co Ci się nie zgadza?


Zbigniew694115

Nie udowodnię tego ale za pierwszym razem czyta drinks a jak zrobię błąd i sprawdzam to czyta drink


br0d4
Mod
Plus

Przesłuchałem wszystkie nagrania i moim zdaniem wszystkie są poprawne.


Patryk.p.

"tą" wodę, czy "tę" wodę... Co za różnica...?


br0d4
Mod
Plus

n44c

Ale dlaczego the water?


Martyna891290

the water - ta, (konkretna) woda water - jakaś woda

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.