"Themendrinkthewater."

Tłumaczenie:Ci mężczyźni piją tę wodę.

4 lata temu

38 komentarzy


KingUbu1

The men drink... The man drinks...

4 lata temu

RafalZereb

Mezczyzni pija wode

1 rok temu

Paula583588

Czemu jest "the water" a nie water? Od czego to zależy i kiedy powinno być "the"??

6 miesięcy temu

Wojciech894669

The water - "ta woda , tę wodę ". Water - woda :)

5 dni temu

Wojciech894669

The używa sie kiedy nie wiadomo o jaką konkretnie rzecz chodzi, kiedy pierwszy raz się o tej rzeczy wspomina. Np. jak chcesz powiedzieć o wodzie która leży na biurku a nie o wodzie ogólnie

5 dni temu

Marek12315

The man to mężczyźni? A Ziemia jest płaska

5 miesięcy temu

elazko1

Tak. "The men" to mężczyźni.

4 miesiące temu

Miosz816305

Gdyby nie te.. the, tą, to, tamto. Angielski byłby łatwy

6 miesięcy temu

Martyna891290

nie byłby, jest wiele różnych wyrażeń i problemów gramatycznych

2 miesiące temu

JulMast

The men to liczba mnoga? Nie no ok, idę kupić słownik

4 tygodnie temu

JuliaPawuc

Ona czyta man tak samo jqk men :(

1 rok temu

Aleksandra507524

Męszczyzni piją wodę

1 rok temu

RafalZereb

Za szbko mi ucirklo

1 rok temu

IzabelaSzu6

Chyba wódę ;)

11 miesięcy temu

n44c

Ale dlaczego the water?

4 lata temu

Martyna891290

the water - ta, (konkretna) woda water - jakaś woda

2 miesiące temu

pawel2809

men to mężczyźni, a the men to już mężczyzna? tak wynika

1 rok temu

Martyna891290

men i the men to mężczyźni, man, a man i the man to mężczyzna

2 miesiące temu

azwwy

wszystko zależy od tego jak się sformułuje zadnie

1 rok temu

ZuziaMusia

To prawda też mam na imię tosia

1 rok temu

WiktoriaSk14

A dlaczego nie może być, że kobieta pije wodę?

2 lata temu

Emwue
Emwue

Bo to nie ta płeć – kobieta = woman, men = mężczyźni.

2 lata temu

Dusia904803

No i

2 miesiące temu

j4keD

Bo kobiety nie umiejom pić wody. Tylko menszczyzni to potrafią. Widać w szkole wiele cię nie nauczyli.

1 rok temu

EmiliaWali

Ha ha

1 rok temu

Rafa934200

"umiejom" tak szkolenia są konieczne :))

2 miesiące temu

IraAnnasdottir

wode to pijo konie, wiec meżczyźni to konie?

1 rok temu

TomSwetr

Wode piją zwierzęta,a mężczyźni piją wóde.

11 miesięcy temu

Wikixo69

Dlaczego mi niezaliczylo napisalam ,,mezczyzna pije wode'' powinno mi zaliczyc prawda ?

2 lata temu

oliwka2201

Bo mężczyźni

1 rok temu

shooter354

Nie ponieważ mężczyzna to man a mężczyźni to men

1 rok temu

Lena488520

Taz tak napisałam

1 rok temu

ZuziaMusia

Ja też tak napisałan nie powinno zaliczyć niewiem

1 rok temu

estera_krejzol

powinno być mężczyzna pije wodę...Żal

4 lata temu

endios
endios

man - mężczyzna, men - mężczyźni

4 lata temu

ZuziaMusia

Nieeeeeeeeeeeeeeeee

1 rok temu

JuliaPawuc

No

1 rok temu

JuliaPawuc

No popieram.

1 rok temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.