1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "The men drink the water."

"The men drink the water."

Tłumaczenie:Ci mężczyźni piją tę wodę.

April 21, 2014

13 komentarzy


KingUbu1

The men drink... The man drinks...


Paula583588

Czemu jest "the water" a nie water? Od czego to zależy i kiedy powinno być "the"??


Wojciech894669

The używa sie kiedy nie wiadomo o jaką konkretnie rzecz chodzi, kiedy pierwszy raz się o tej rzeczy wspomina. Np. jak chcesz powiedzieć o wodzie która leży na biurku a nie o wodzie ogólnie


Wojciech894669

The water - "ta woda , tę wodę ". Water - woda :)


JulMast

The men to liczba mnoga? Nie no ok, idę kupić słownik


www98765

The man - ten mężczyzna The men - Ci mężczyźni


Miosz816305

Gdyby nie te.. the, tą, to, tamto. Angielski byłby łatwy


Martyna891290

nie byłby, jest wiele różnych wyrażeń i problemów gramatycznych


PrzemekAda6

To jest liczba mnoga? Zaliczylo mi jako blad


www98765

Tak, mężczyźni to liczba mnoga.


Monika9876543210

Napisałam ten mężczyzna piję tą wodę i mi nie zaliczyło


br0d4
Mod

Napisałaś błędnie.

  • mAn = mężczyzna
  • mEn = mężczyźni
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.