1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sen hiç benim kız kardeşimle…

"Sen hiç benim kız kardeşimle konuşmadın."

Çeviri:You have never spoken with my sister.

April 21, 2014

6 Yorum

Konu önem sırasına göre

R.Corleone

cümlenin birinde 'to' diğerinde 'with' kullanılmış bunun nedenini açıklayabilecek olan var mı?

July 20, 2014

forhan

to my sister neden olmuyor?

July 21, 2014

EnesBeycan

did ile have farkı ne anlatabilirmisiniz lütfen

September 6, 2016

Murat852256

Have şu ana kadar olmamış birşey için kullanılır. Kız kardeşi ile hiç konuşmadığı için have konuldu. did ise geçmiş zaman

February 23, 2019

aokur44

Cümle sonunda at all eklenmesi zorunlu mu ?

April 25, 2016

ebuabdullah

to ile with hangi durumlarda kullanılıyor, bazen to geliyor bazen with

August 27, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.