1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sen hiç benim kız kardeşimle…

"Sen hiç benim kız kardeşimle konuşmadın."

Çeviri:You have never spoken with my sister.

April 21, 2014

7 Yorum


R.Corleone

cümlenin birinde 'to' diğerinde 'with' kullanılmış bunun nedenini açıklayabilecek olan var mı?


Zobristen

İkisi de aynı anlamda kullanılıyor ama speak to bir tık daha resmi, büyük bir problem yaratacağını sanmıyorum.

Basit bir örnek vermek gerekirse kardeşinize "Can I speak with you?" diyecekken bir iş görüşmesinde speak to kullanmanız daha doğru olacaktır.


forhan

to my sister neden olmuyor?


EnesBeycan

did ile have farkı ne anlatabilirmisiniz lütfen


Murat852256

Have şu ana kadar olmamış birşey için kullanılır. Kız kardeşi ile hiç konuşmadığı için have konuldu. did ise geçmiş zaman


aokur44

Cümle sonunda at all eklenmesi zorunlu mu ?


ebuabdullah

to ile with hangi durumlarda kullanılıyor, bazen to geliyor bazen with

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.