Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Is het antwoord in het boek fout?"

Vertaling:Is the answer in the book wrong?

4 maanden geleden

4 opmerkingen


bertjoriga

waarom wrong is fault fout dan

4 maanden geleden

Dutchesse722
Dutchesse722

Ja, fault is het verkeerde woord in de Engelse zin. Fault wordt voornamelijk gebruikt als zelfstandig naamwoord (je kan er de/het/een voor zetten) en betekent meestal schuld (bv. It's my fault), oorzaak, overtreding of misstap. Wrong wordt voornamelijk gebruikt als bijvoegelijk naamwoord en betekent fout, verkeerd, onjuist, niet goed, enz.

4 maanden geleden

bertjoriga

bedankt Dutchess Bert

4 maanden geleden

Dutchesse722
Dutchesse722

Graag gedaan!

4 maanden geleden