1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sen suyu içersin."

"Sen suyu içersin."

Çeviri:You drink the water.

April 21, 2014

20 Yorum


enesakan96

Neden The koyuyoruz The burda ne gibi bi anlamı var


zaferalkan

Cunki belli bir sudan bahsediyor bu su der gibi


zaferalkan

Sadece su deseydi belirsizlik ifade edecekti ve the kullanilmicakti. Ama cumlede suyu diyor ortada belli bir su var


_.-.QUEEN.-._

✯WATER:SU

✯THE WATER: SUYU


Hilal289389

Thank you very much! :)


cemreemun

The koymadığımızda sadece su olur ama the koyduğumuzda "suyu" oluyor.


hasan821088

Drink the water burda the iki kelimeyi birbirinden ayiriyor


Hazal239318

Ayırmıyor" suyu "iç diyo


Esra17.

Cümlelerin başına hep the kullanırlar bi anlamı yok ama hep başında kullanılır


Esra17.

Bi anlamı yok sadece cümlelerin başında kullanılır


azaroghli

Bu dogru mu.? Sen suyu icersin=you drink the water ve sen su icersin= you drink water.


BlackieKitty

you are olması gerekmiyor mu? kafam karıştı..


HakanYukse2

orada belirli bir suyu içmeden kaynaklanan the article kullanmak gereksinimi var


cemreemun

The koymanin sebebi suyu demek icindir.Eger the olmasa sadece su olur


gizem737969

Are ne zaman kullaniyodul


Hazal239318

You ,they ,we şahıs bildiren bu üç sözcükten sonra birde soru sorarken başa felir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.