"Sen suyu içersin."

Çeviri:You drink the water.

4 yıl önce

11 Yorum


HakanYukse2

orada belirli bir suyu içmeden kaynaklanan the article kullanmak gereksinimi var

3 yıl önce

azaroghli

Bu dogru mu.? Sen suyu icersin=you drink the water ve sen su icersin= you drink water.

4 yıl önce

aoskdaosdkoas

evet doğru

4 yıl önce

azaroghli

Tesekurler

4 yıl önce

enesakan96

Neden The koyuyoruz The burda ne gibi bi anlamı var

4 yıl önce

zaferalkan

Cunki belli bir sudan bahsediyor bu su der gibi

3 yıl önce

zaferalkan

Sadece su deseydi belirsizlik ifade edecekti ve the kullanilmicakti. Ama cumlede suyu diyor ortada belli bir su var

3 yıl önce

cemreemun

The koymadığımızda sadece su olur ama the koyduğumuzda "suyu" oluyor.

8 ay önce

hasan821088

Drink the water burda the iki kelimeyi birbirinden ayiriyor

4 ay önce

cemreemun

The koymanin sebebi suyu demek icindir.Eger the olmasa sadece su olur

8 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.