1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sen suyu içersin."

"Sen suyu içersin."

Çeviri:You drink the water.

April 21, 2014

14 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

azaroghli

Bu dogru mu.? Sen suyu icersin=you drink the water ve sen su icersin= you drink water.

April 21, 2014

aoskdaosdkoas

evet doğru

April 21, 2014

azaroghli

Tesekurler

April 21, 2014

HakanYukse2

orada belirli bir suyu içmeden kaynaklanan the article kullanmak gereksinimi var

March 3, 2015

enesakan96

Neden The koyuyoruz The burda ne gibi bi anlamı var

April 26, 2014

zaferalkan

Cunki belli bir sudan bahsediyor bu su der gibi

June 25, 2015

zaferalkan

Sadece su deseydi belirsizlik ifade edecekti ve the kullanilmicakti. Ama cumlede suyu diyor ortada belli bir su var

June 25, 2015

cemreemun

The koymadığımızda sadece su olur ama the koyduğumuzda "suyu" oluyor.

January 23, 2018

hasan821088

Drink the water burda the iki kelimeyi birbirinden ayiriyor

May 24, 2018

Esrax.17

Cümlelerin başına hep the kullanırlar bi anlamı yok ama hep başında kullanılır

June 5, 2019

Esrax.17

Bi anlamı yok sadece cümlelerin başında kullanılır

June 5, 2019

cemreemun

The koymanin sebebi suyu demek icindir.Eger the olmasa sadece su olur

January 23, 2018

EnesAktemur

yalan mu cümle

March 20, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.