A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Last night, I listened to music."

Fordítás:Tegnap este zenét hallgattam.

4 éve

7 hozzászólás


AttilaHliv

Hallgat két l nem egy

4 éve

jucyli

Igen ez elég gáz,h a "múlt este zenét hallgattam" mondatot csak ugy fogadja el,h halgattam :)

4 éve

umbertotocci

ez nem gáz, ez egy hiba amit jelenteni kell és akkor javítják

4 éve

timi839

De emiatt elvett egy szivecskémet :-(

4 éve

Edit52

Azért, mert én - helyesen - két ll-el írtam a hallgattam-ot, nem jó? Azért ezek nagyon bosszantó hibák!

4 éve

zarazs

Cumó!

2 éve

csabibarca

Miert kell ide a to?

2 éve