1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bana bir mektup okur."

"O bana bir mektup okur."

Çeviri:She reads me a letter.

April 21, 2014

17 Yorum


felix_esteban

''she reads a letter to me '' yapsak olur mu peki


nightwolwes

Ben yaptım olmadı :)


MehmetKulahci

Kesinlikle olur.


mehmetozer44

Ben de bu şekilde yaptım ve olmadı


afaystil

Ben yaptım olmadı, ama rapor ettim belki de oluyordur.


pies88

He reads a letter to me yi de kabul etmedi ilginç


AtomKarnca

"he read a letter to me" yanlış dedi. Hata nerede anlayamadım.


softdevil

Geniş zamanda she it ile fiil s takısı alarak kullanılır


AtomKarnca

Cevabımda -s takısı da vardı, burada yazmayı unutmuşum.


NilgnAydem1

He reads me a letter


AhmetUnalAlici

Saçmalığa bakarmısın. Bende he reads me a letter yazdım kabul etmedi. She istiyor. Tamam biz de kız cinsinden hoşlanıyoruz ams bu kadar da cinsiyet ayrımı yapmıyoruz. Aklını başına al Duolingo!


ErcanKesic

He reads a letter me böyle de olur to nerden çıktı me bana demek zaten


Abdurrahma560613

s takısını koymayı unutmuşum o zaman ne demiş oluyorum


NilgnAydem1

O deyince he veya she cevabı kabul edilmeli


HseyinEmre316888

Opti olmak isteyenler bana yazabilir.


Nurullahcifci

YUUUUUHHH she yerine he yazdığım için kabil etmedi başka bir şey demiyorum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.