"O bana bir mektup okur."

Çeviri:She reads me a letter.

April 21, 2014

14 Yorum

Konu önem sırasına göre

felix_esteban

''she reads a letter to me '' yapsak olur mu peki

April 21, 2014

nightwolwes

Ben yaptım olmadı :)

August 23, 2014

MehmetKulahci

Kesinlikle olur.

August 2, 2014

mehmetozer44

Ben de bu şekilde yaptım ve olmadı

October 11, 2015

afaystil

Ben yaptım olmadı, ama rapor ettim belki de oluyordur.

September 23, 2014

pies88

He reads a letter to me yi de kabul etmedi ilginç

January 10, 2015

AtomKarnca

"he read a letter to me" yanlış dedi. Hata nerede anlayamadım.

February 26, 2015

softdevil

Geniş zamanda she it ile fiil s takısı alarak kullanılır

February 27, 2015

AtomKarnca

Cevabımda -s takısı da vardı, burada yazmayı unutmuşum.

March 6, 2015

ErcanKesic

He reads a letter me böyle de olur to nerden çıktı me bana demek zaten

June 27, 2016

CemilAkbulut

Hggh

August 12, 2016

Abdurrahma560613

s takısını koymayı unutmuşum o zaman ne demiş oluyorum

October 19, 2018

NilgnAydem1

He reads me a letter

September 29, 2019

NilgnAydem1

O deyince he veya she cevabı kabul edilmeli

September 29, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.