"O bana bir mektup okur."

Çeviri:She reads me a letter.

4 yıl önce

11 Yorum


felix_esteban

''she reads a letter to me '' yapsak olur mu peki

4 yıl önce

nightwolwes

Ben yaptım olmadı :)

4 yıl önce

MehmetKulahci

Kesinlikle olur.

4 yıl önce

afaystil

Ben yaptım olmadı, ama rapor ettim belki de oluyordur.

4 yıl önce

mehmetozer44

Ben de bu şekilde yaptım ve olmadı

3 yıl önce

pies88

He reads a letter to me yi de kabul etmedi ilginç

3 yıl önce

AtomKarnca

"he read a letter to me" yanlış dedi. Hata nerede anlayamadım.

3 yıl önce

softdevil

Geniş zamanda she it ile fiil s takısı alarak kullanılır

3 yıl önce

AtomKarnca

Cevabımda -s takısı da vardı, burada yazmayı unutmuşum.

3 yıl önce

ErcanKesic

He reads a letter me böyle de olur to nerden çıktı me bana demek zaten

2 yıl önce

CemilAkbulut

Hggh

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.