"Hayvan kendi yemeğini yer."

Çeviri:The animal eats its own food.

4 yıl önce

24 Yorum


ahmetarif1

Hem its hem own kullanılmış.

4 yıl önce

unsalcibram

"The animal eats its food" olunca -hayvan yemeğini yer- oluyo. İts own food olunca -onun kendi yemeği- olarak düşünebiliriz

4 yıl önce

alibutik

sağol

1 yıl önce

ceylin235285

Neye sağol

9 ay önce

Neslihan_Elif

its kelimesini neden istiyor açıklar mısınız? ✳❇ ❇

3 yıl önce

alicozturk
alicozturk

Eğer its kullanamazsınız "O kendi yemeği yer" gibi anlamsız bir cümle olur. Hâlbuki doğrusu "O kendi yemegini yer" olmalı.

8 ay önce

siyahimsig

'I eat my own food.'olarakta 'ben kendi yemegimi yerim.' Oluyor belki boyle daha kolay gozukur gozunuze

2 yıl önce

erenpelin

the animal eats itself food olmaz mi

4 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Olmaz.

"The animal eats itself" = Hayvan kendini yer.

"The animal eats its own food" = Hayvan kendi yemeğini yer.

"itself's food" veya "itself's own food" olmaz.

3 yıl önce

baembi

"Kendi" yazısının üstüne bastığımda "itself" kelimesi çıktı ama yazdığımda kabul etmedi.. Itself diye birşey hiç duymadim oyle bisey var mi?

3 yıl önce

assafurkan1996

Herşeyi anladimda niye eats -s niye

1 yıl önce

bokist1

He, she, it de fiile -s geliyor

1 yıl önce

kozluca639

İts ile it is in farkı nedir

1 yıl önce

Yigitozs

Neden eats kullanıyoruz ? Orada tek bir canlıdan bahsediyoruz eat olması gerekmez mi ? Ayrıca it is yazıyorum yanlış oluyor doğrusu için its yazıyor ne fark var ? Yardımlarınızı bekliyorum.

1 yıl önce

OrhanbyStar

Geniş zamanda He She ve It de fiil " s" takısı alıyor.

İts - onunki anlamında sahiplik anlamı katıyor. Çok karıştırılan bir konu its istisnası var.

“it’s”:  yalnızca “it is”, “it was” veya “it has” kelimelerini kısaltmak için kullanılır.

10 ay önce

melt7722

Neden its konuluo yaa

3 yıl önce

havvayavuz

Buradaki s takisi, sahiplikten geliyor. Yours gibi. Onun ifadesi

5 ay önce

MuratTuran1

""The animal eats own food" daha dogru gibi sanki ama =s

4 yıl önce

ersinturac

"hayvan kendi yemek yer" anlamına geliyor sizin cümleniz.

2 yıl önce

esinsu
esinsu

ya buradaki its ''it is'' anlamında değilmi The animal eats it is own food. yazdım yanlış dedi. Bugün duo amcamız beni buradan deli çıkartacak anlaşıldı.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. its = onun. its hiç bir zaman it is anlamına gelmez. it's olabilir.

4 yıl önce

HulyaCakka

the animal eats what its own food olabilir mi?

2 yıl önce

TilaTutar

Ya "the animal eats own food" olur ya da own yerine its gelir diye biliyorum. İkisi bir arada sacma degil mi

3 yıl önce

kablll

The own food

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.