Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Hayvan kendi yemeğini yer."

Çeviri:The animal eats its own food.

0
4 yıl önce

15 Yorum


ahmetarif1

Hem its hem own kullanılmış.

19
Cevap ver4 yıl önce

unsalcibram

"The animal eats its food" olunca -hayvan yemeğini yer- oluyo. İts own food olunca -onun kendi yemeği- olarak düşünebiliriz

27
Cevap ver3 yıl önce

alibutik

sağol

0
Cevap ver1 yıl önce

ceylin235285

Neye sağol

0
Cevap ver4 ay önce

Neslihan_Elif

its kelimesini neden istiyor açıklar mısınız? ✳❇ ❇

7
Cevap ver3 yıl önce

alicozturk
alicozturk

Eğer its kullanamazsınız "O kendi yemeği yer" gibi anlamsız bir cümle olur. Hâlbuki doğrusu "O kendi yemegini yer" olmalı.

0
Cevap ver4 ay önce

siyahimsig

'I eat my own food.'olarakta 'ben kendi yemegimi yerim.' Oluyor belki boyle daha kolay gozukur gozunuze

3
Cevap ver1 yıl önce

erenpelin

the animal eats itself food olmaz mi

0
Cevap ver3 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Olmaz.

"The animal eats itself" = Hayvan kendini yer.

"The animal eats its own food" = Hayvan kendi yemeğini yer.

"itself's food" veya "itself's own food" olmaz.

2
Cevap ver3 yıl önce

baembi

"Kendi" yazısının üstüne bastığımda "itself" kelimesi çıktı ama yazdığımda kabul etmedi.. Itself diye birşey hiç duymadim oyle bisey var mi?

0
Cevap ver3 yıl önce

darkness1881

Herşeyi anladimda niye eats -s niye

0
Cevap ver1 yıl önce

bokist1

He, she, it de fiile -s geliyor

0
Cevap ver8 ay önce

kozluca639

İts ile it is in farkı nedir

0
Cevap ver8 ay önce

Yigitozs

Neden eats kullanıyoruz ? Orada tek bir canlıdan bahsediyoruz eat olması gerekmez mi ? Ayrıca it is yazıyorum yanlış oluyor doğrusu için its yazıyor ne fark var ? Yardımlarınızı bekliyorum.

0
Cevap ver7 ay önce

OrhanbyStar

Geniş zamanda He She ve It de fiil " s" takısı alıyor.

İts - onunki anlamında sahiplik anlamı katıyor. Çok karıştırılan bir konu its istisnası var.

“it’s”:  yalnızca “it is”, “it was” veya “it has” kelimelerini kısaltmak için kullanılır.

1
Cevap ver6 ay önce