"Thewoodsaremyhome."

Fordítás:Az erdő az én otthonom.

4 éve

20 hozzászólás


Papucska
Papucska

Na én lefordítottam: "A faanyagok az otthonomban vannak" :)

3 éve

StTnde
StTnde

Èn ugyanígy! :-) mentségként a 22. szinten annyit tudok felhozni, hogy este 9 elmúlt és már félig alszom...

2 éve

N.Szel_Mari

-ban, -ben? hol? hm?

1 éve

TthKlmn

Hiányzik az "in"

4 hónapja

johalasz46

Forest...

3 hónapja

lufibazsa

Miért "woods" ha csak erdőnek fordítja?

4 éve

DrBuboBubo

A szótár szerint a the woods jelentése a small forest. Nekem úgy tűnt, hogy a duo a forsetet és a woods-t szinonimakét kezeli. Legtöbbször.

4 éve

BEeeSTia

Az előbb a wood az "faanyag" volt. Az erső pedig forest. Akkor hogyisvanez?

3 éve

NadiKata

Először én is azt hittem, de megnéztem, hogy a woods az a Duolingo szerint ERDŐT jelent

1 éve

PusztaiLsz

The forest is my home a jó válasz.

1 éve

RobertGodo76

A mindennapi beszélt angolban (legalábbis a briteknél) használják a wood-ot erdőként ugyan, de 95%-ban az azért forest...

1 éve

varlac
varlac

Az angolok is inkabb a forest kifejezest hasznaljak az erdore

10 hónapja

GyarmatiGyuri

Ez a mondat nem többes számban van?

3 éve

ray0917
ray0917

Robin Hood???

1 éve

TthKlmn

A fák jelentik az erdőt! wood= faanyag Forest = erdő vagy ez mind hülyeség?Azt írtam, a fák az otthonom. Nem fogadta el, de most már nem tudom hogy mi az erdő!

4 hónapja

Harga
Harga

Szótárból könnyen megtudhatod, ha még érdekel.

1 hónapja

TthKlmn

Akkor a forest medvét jelent?

3 hónapja

Harga
Harga

Inkább a bear.

2 hónapja

louCharles1

wood/s: 1. the hard fibrous material that forms the main substance of the trunk or branches of a tree or shrub, used for fuel or timber. 2. an area of land, smaller than a forest, that is covered with growing trees. talán a helyes válaszon, változtatni kellene. PL. A fák az én otthonom. közelebb áll az elmélet szerint fordításában.

2 hónapja

Harga
Harga

A fák az én otthonom. - Trees are my home.

3 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.