"The woods are my home."

Fordítás:Az erdő az én otthonom.

4 éve

17 hozzászólás


Papucska
Papucska

Na én lefordítottam: "A faanyagok az otthonomban vannak" :)

3 éve

StTnde
StTnde

Èn ugyanígy! :-) mentségként a 22. szinten annyit tudok felhozni, hogy este 9 elmúlt és már félig alszom...

2 éve

N.Szel_Mari

-ban, -ben? hol? hm?

1 éve

TthKlmn

Hiányzik az "in"

1 hónapja

johalasz46

Forest...

1 hónapja

lufibazsa

Miért "woods" ha csak erdőnek fordítja?

4 éve

DrBuboBubo

A szótár szerint a the woods jelentése a small forest. Nekem úgy tűnt, hogy a duo a forsetet és a woods-t szinonimakét kezeli. Legtöbbször.

4 éve

BEeeSTia

Az előbb a wood az "faanyag" volt. Az erső pedig forest. Akkor hogyisvanez?

3 éve

NadiKata

Először én is azt hittem, de megnéztem, hogy a woods az a Duolingo szerint ERDŐT jelent

1 éve

PusztaiLsz

The forest is my home a jó válasz.

1 éve

RobertGodo76

A mindennapi beszélt angolban (legalábbis a briteknél) használják a wood-ot erdőként ugyan, de 95%-ban az azért forest...

1 éve

varlac
varlac

Az angolok is inkabb a forest kifejezest hasznaljak az erdore

7 hónapja

GyarmatiGyuri

Ez a mondat nem többes számban van?

3 éve

ray0917
ray0917

Robin Hood???

1 éve

TthKlmn

A fák jelentik az erdőt! wood= faanyag Forest = erdő vagy ez mind hülyeség?Azt írtam, a fák az otthonom. Nem fogadta el, de most már nem tudom hogy mi az erdő!

1 hónapja

TthKlmn

Akkor a forest medvét jelent?

3 hete

Harga
Harga

Inkább a bear.

6 órája
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.