1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She tells me everything."

"She tells me everything."

Fordítás:Mindent elmond nekem.

April 21, 2014

22 hozzászólás


fabriczne

Mi a különbség? "Elmond mindent nekem" miért nem jó?


fectroll

Mivel magyarba nincs kötött szórend, ezért szerintem jónak kéne lennie.... :)


galnekkriszta

Ráadásul én Mindent elmond nekem-t írtam, de szerinte másik megoldás is van: MInden elmond nekem :-D


fectroll

Vagy "Elmond nekem mindent".


Katica26

Nekem is ugyanezt írta :-)


furmankevin

"Ő elárul nekem mindent." Ez miért nem jó, hisz ott a szóhoz a jelentés, hogy elárul?


duo.rich

Mindent elárul nekem.. ennek jonak kell lennie


jazzduo

elárul nekem mindent. miért nem jó?


RegelniCsa

Végig csinálom a feladatokat és azt írja ki, hogy hiba történt, próbálja meg később.


myplay5656

Ő elmondja nekem a lényeget. - nem jó. Pedig a meghatározások között szerepel....


Rock-a-Bilin

"O nekem mindent elarul" miert nem megfelelo? Amikor meg maga a rendszer is felajanlja ezt, mint lehetseges valasz!?


segfejke

A mai napon negyedik alkalommal nem fogadja el ugyan azt a forditást amit amúgy fordit!!!!!!!


Mammon100

... a "mindent elárul" - sem jó! szar tükörfordító!!!


JzsefTimr1

A "nekem" fontos a mondat jelentése szempontjából


erzsiszalai

én azt írtam hogy ő mindent elárul nekem és elfogadta! :)


erzsiszalai

ugyan azt írtam mint Fectroll!:)


erzsiszalai

vagyis nem! azt írtam hogy ő mindent elmond nekem! csak félre írtam most ! de amúgy mind1!:)


karak74

Kedves Erzsi! A válaszod (válaszaid) alatt van egy Szerkeszt gomb is (amit csak te látsz). Javaslom a kipróbálását.


erzsiszalai

Köszi!:) Bevált!:)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.