"She and I are the same age."

Fordítás:Ő és én egykorúak vagyunk.

April 21, 2014

9 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


JanosKaton

Én betűre ugyan azt írtam be amit kért és nem fogadta el :). Szerintem utál mert beszélgetek órán :D.


mkera

"Ő meg én egykorúak vagyunk" nem fogadta el....pedig kéne.


lonelydd

Mert nem meg, hanem és...


millera08

Hát még jó hogy ki van írva. Ezt egy angol se értené.


Anett471110

Miert nem? En ertettem


CsabaKovcs10

"Mi egykorúak vagyunk" miért nem jó?


Schwarzday

Mert nem az van hogy we Hanem she and I Ne legyünk már ennyire lusták


FannyHemer

Mert odaírtad, hogy mi ami már We lenne.(We are in the same age) Nekem azt, hogy Egykorúak vagyunk (a mi nélkül) elfogadta.


IldikoPiber

Egyetlen vissza mondott vválaszt sem fogadja el. Mit tegyek?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.