Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"We drink water."

Vertaling:Wij drinken water.

0
4 jaar gelden

23 opmerkingen


lolo214326

Ik snap het niet helemaal

0
Reageer2 jaar gelden

lolo214326

eindelijk iets goed met die microfoon

0
Reageer2 jaar gelden

Zootje2

Leuk

0
Reageer1 jaar gelden

ahla68355

echt niet leuk hoor met de microofoon

0
Reageer9 maanden geleden

finley122438

ik mag niet van mijn leraar

0
Reageer9 maanden geleden

Carolien520142

goed

0
Reageer9 maanden geleden

LeroyBonoNL

ik had het goed

0
Reageer8 maanden geleden

roeany

fakaa

0
Reageer6 maanden geleden

BanaPeerda

Ik ook en bij die microfoon zeg ik het goed maar is het fout maar hij stopt eerder

-1
Reageer2 jaar gelden

mr.taost

vrfgjrjidfnjhfrjhivrfghinjhibrgtnjitnhnjidbrgtjhbrgtnjhidbrgjhiwcdkojionjivrfgjifgnjh bhukjvfhdsojvciljfgiohjtiljboiftjhibrfjivgfhyibgiuhybbfguiujbftouhbvguijfgiugcbhtubjyu8gbjuh9jvgiohkjjithhivrfgjrjidfnjhfrjhivrfghinjhibrgtnjitnhnjidbrgtjhbrgtnjhidbrgjhiwcdkojionjivrfgjifgnjh bhukjvfhdsojvciljfgiohjtiljboiftjhibrfjivgfhyibgiuhybbfguiujbftouhbvguijfgiugcbhtubjyu8gbjuh9jvgiohkjjithhivrfgjrjidfnjhfrjhivrfghinjhibrgtnjitnhnjidbrgtjhbrgtnjhidbrgjhiwcdkojionjivrfgjifgnjh bhukjvfhdsojvciljfgiohjtiljboiftjhibrfjivgfhyibgiuhybbfguiujbftouhbvguijfgiugcbhtubjyu8gbjuh9jvgiohkjjithhivrfgjrjidfnjhfrjhivrfghinjhibrgtnjitnhnjidbrgtjhbrgtnjhidbrgjhiwcdkojionjivrfgjifgnjh bhukjvfhdsojvciljfgiohjtiljboiftjhibrfjivgfhyibgiuhybbfguiujbftouhbvguijfgiugcbhtubjyu8gbjuh9jvgiohkjjithhivrfgjrjidfnjhfrjhivrfghinjhibrgtnjitnhnjidbrgtjhbrgtnjhidbrgjhiwcdkojionjivrfgjifgnjh bhukjvfhdsojvciljfgiohjtiljboiftjhibrfjivgfhyibgiuhybbfguiujbftouhbvguijfgiugcbhtubjyu8gbjuh9jvgiohkjjithhivrfgjrjidfnjhfrjhivrfghinjhibrgtnjitnhnjidbrgtjhbrgtnjhidbrgjhiwcdkojionjivrfgjifgnjh bhukjvfhdsojvciljfgiohjtiljboiftjhibrfjivgfhyibgiuhybbfguiujbftouhbvguijfgiugcbhtubjyu8gbjuh9jvgiohkjjithhi

-1
Reageer8 maanden geleden

dwerde

we drink water is geen goede zin!!!

-1
Reageer8 maanden geleden

Myrte9327

Dit is geen goede zin in het Nederlands ( dit zou " we drinken water" zijn ), maar in het Engels klopt deze zin wel

0
Reageer5 maanden geleden

LinaBaeke

Bij mij spreekt ze het super raar uit

-2
Reageer3 jaar gelden

LinaBaeke

En ik krijg zenuwen van die onozele stem

-2
Reageer3 jaar gelden

Mariem_1b1

Ja die stem is nogal raar maar ze spreekt het ook niet zo goed uit ik moet altijd op die schilpad klikken

0
Reageer2 jaar gelden

hoiikheetfemke

Is het niet: we drinks water? Omdat, we meervoud is?

-3
Reageer4 jaar gelden

-axelle

Alleen bij she,he,it moet je er een 's' aanvoegen.

1
Reageer4 jaar gelden

lolig_he

Jij hebt gelijk

0
Reageer3 jaar gelden

manalenmk

Er is een probleem want de microfoon stopt eerder terwijl ik nog niet eens uitgepraat ben -_-

-3
Reageer3 jaar gelden

mai213821

Ja

-1
Reageer3 jaar gelden

verf04

Wie doet er aan engels

-4
Reageer4 jaar gelden

NorahKok

Ik

-2
Reageer2 jaar gelden

niqua321

Wij

-4
Reageer4 jaar gelden