Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"How is your father?"

Çeviri:Senin baban nasıl?

4 yıl önce

16 Yorum


_Ugur

buban nabüyü

1 yıl önce

BilginerKO

Babanız nasıldır neden yanlış ?

3 yıl önce

cileklisut2

çünkü bananız nasıl dersek you'nun siz anlamını kullanmış oluruz biz you'nun sen anlamını kullanıyoruz ve "babanız", dersek siz yani en az 2 kişi olur sen böyle anlamasanda iniliz uygulaması bu yüzsen "baban" "nasıl" olur

1 hafta önce

BurakMutio

? Koymadim ciye saymadi deli oldum

1 yıl önce

BuketAcar0

sen nasılsın ? ne demekti ya

2 yıl önce

hatininhayalleri

how are you? :)

2 yıl önce

cileklisut2

how are you

1 hafta önce

DRNDKY

HOW=NASIL YOUR=SENİN FATHER=BABA cümleyi siz anlayın artık kelimeleri tam bilirseniz bu tip cümleleri rahatlıkla yapabilirsiniz.

1 yıl önce

tatl_kz

Sizin babanüz nasil lann

1 yıl önce

TamerBey81

baban nasıldır? yanlış dedi :(

1 yıl önce

NecdetRebe3

Babam iyidir ellerinden öper vallla salaklar yav ne bicim soru varsa. Bunda var

1 yıl önce

NecdetRebe3

Cılgını çıkardık

1 yıl önce

Asyaduran2

Senin babandan bahsediyor baban nasıl dedimmi belki farklî algılüyordur

1 yıl önce

iremnaz916508

Neden soruyon benim bbam iyi seninki nasıl duolingo

10 ay önce

AhmetDemir377127

Baban nasıl yazacama banan nasıl yazdım dogri dedi

9 ay önce

KrmTRED

Beni takip edin!!

9 ay önce