A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Én vagyok az igazgató."

Fordítás:I am the director.

4 éve

12 hozzászólás


Lantala_Elda

CEO mi a manot jelent????

3 éve

Skovacska

Azt találtam, hogy vezérigazgatót jelent a CEO (chief executive office)

3 éve

AnikMezei

" I am the boss" miért nem jó?

4 éve

DrBuboBubo

A boss inkább csak főnököt jelent.

4 éve

dsophie

és simán a chief miért nem jó?

3 éve

neuromint

Én úgy tanultam, hogy principle (ha iskoláról van szó).

3 éve

KataEgyed

Hát a CEO-t még sosem hallottam.A director miért nem jó?

3 éve

bezzegzoran

Head-working miert nem.jo?

3 éve

lili.meloc

A principal miert nem jo? Az azt jelenti igazgato

3 éve

19robi79

A rendező nem a director, és az igazgato a manager?

2 éve

NndorCsepc

A director inkább szerkesztő. Persze kontextus tól fugg mert ha két ujságíró beszélget nekik valóban főnökuk a szerkesztő.

2 éve

mokrai

A CEO az az igazgatóság elnöke.

10 hónapja