1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Ik ga uit na het avondeten."

"Ik ga uit na het avondeten."

Vertaling:I go out after dinner.

April 21, 2014

5 opmerkingen


Maritjuuuhh

Ik had:'I go out after THE dinner...


Lenkvist

"After dinner" betekent "na het avondeten" in het algemeen. Als je "after the dinner" zegt, dan betekent het dat het een specifiek etentje was.


Johnni0

Aanvullend, als het een specifiek etentje was, dan gebruik je niet het woord avondeten, maar 'diner'. Komt van het Frans. Klinkt chiquer :)


Bram176328

I"m going out to eat


AnneSnippe

Ik had wat er gevraagd werd??

Learn English in just 5 minutes a day. For free.