"Ik ga uit na het avondeten."

Vertaling:I go out after dinner.

4 jaar gelden

5 opmerkingen


Maritjuuuhh

Ik had:'I go out after THE dinner...

4 jaar gelden

Lenkvist
Lenkvist

"After dinner" betekent "na het avondeten" in het algemeen. Als je "after the dinner" zegt, dan betekent het dat het een specifiek etentje was.

4 jaar gelden

Johnni0
Johnni0

Aanvullend, als het een specifiek etentje was, dan gebruik je niet het woord avondeten, maar 'diner'. Komt van het Frans. Klinkt chiquer :)

4 jaar gelden

imme2006

I go out at dinner waarom niet good .....

1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

At dinner zou betekenen dat je tijdens het avondeten uit gaat.

1 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.