1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Ik ga uit na het avondeten."

"Ik ga uit na het avondeten."

Vertaling:I go out after dinner.

April 21, 2014

6 opmerkingen

Gesorteerd op topdiscussie

Maritjuuuhh

Ik had:'I go out after THE dinner...

April 21, 2014

Lenkvist

"After dinner" betekent "na het avondeten" in het algemeen. Als je "after the dinner" zegt, dan betekent het dat het een specifiek etentje was.

April 21, 2014

Johnni0

Aanvullend, als het een specifiek etentje was, dan gebruik je niet het woord avondeten, maar 'diner'. Komt van het Frans. Klinkt chiquer :)

May 1, 2014

imme2006

I go out at dinner waarom niet good .....

October 18, 2017

El2theK

At dinner zou betekenen dat je tijdens het avondeten uit gaat.

October 18, 2017

Bram176328

I"m going out to eat

October 9, 2019
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.