1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "See you at the fair!"

"See you at the fair!"

Çeviri:Fuarda görüşürüz!

April 21, 2014

20 Yorum


alialper

seninle fuarda görüşürüz neden olamıyor


hasanodac14

ile demesi icin with olmasi gerekir


kenan576020

Fuarda goruselim de dogru olmaliydi


sude3353

See gormek anlamina da gelir bu yüzden böyle kabul ediyor


isa603770

Seninle fuarda görüşürüz olmazmi


please7

"fuar da görüşürüz"yazdım kabul etmedi :) türkçeyi öğrenmeden ingilizceye geçince böyle oluyor :)


zeynepergene

kabul etmesi lazimdi


alonewolf1453

Fair festival anlamına da geliyor.Fakat festivalde görüşürüzü kabul etmiyor4


kbra341701

Niye - at gelir ?


besimemreaygun

Seninle fuarda görüşürüz olmalıydı


gkhankeski12

pekiyi burda you kelimesini nasıl çevireceğiz ?


RecepParla1

eğlence parkında görüşürüzle aynı değilmi yaaa


cupcake473352

Fair in turkcesi Lunaparkta olamazmi biz oyle ogrendik


cupcake473352

Fair in diger anlami lunapark degilni biz oyle ogrendik


cupcake473352

Lunapark diye ogrendik biz


Cihan-05

See you in fair , bu cümle ile özdeş midir ?


ilkerva78

Pazar cevabında bazaar yazdım kabul etmedi cevap fair olacak dedi. Bundan mütevellit bu sorunun cevabına pazarda görüşürüz yazdım onuda kabul etmedi


hudanis

Ilker bey haklı. Aynı durumu ben de yaşadım. Bize bir cevap lazım. ;)


MehmetEmra7

"At the fair" benim anladığım konum belirtmiyor. Zaman belirtiyor. Fuar zamanı görüşürüz gibi bir his doğrumudur.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.