"See you at the fair!"

Çeviri:Fuarda görüşürüz!

4 yıl önce

18 Yorum


alialper

seninle fuarda görüşürüz neden olamıyor

4 yıl önce

hasanodac14
hasanodac14

ile demesi icin with olmasi gerekir

4 yıl önce

kenan576020

Fuarda goruselim de dogru olmaliydi

3 yıl önce

isa603770

Seninle fuarda görüşürüz olmazmi

3 yıl önce

sude3353

See gormek anlamina da gelir bu yüzden böyle kabul ediyor

3 yıl önce

please7

"fuar da görüşürüz"yazdım kabul etmedi :) türkçeyi öğrenmeden ingilizceye geçince böyle oluyor :)

3 yıl önce

zeynepergene

kabul etmesi lazimdi

2 yıl önce

kbra341701

Niye - at gelir ?

2 yıl önce

alonewolf1453

Fair festival anlamına da geliyor.Fakat festivalde görüşürüzü kabul etmiyor4

2 yıl önce

besimemreaygun

Seninle fuarda görüşürüz olmalıydı

2 yıl önce

gkhankeski12

pekiyi burda you kelimesini nasıl çevireceğiz ?

1 yıl önce

RecepParla1

eğlence parkında görüşürüzle aynı değilmi yaaa

11 ay önce

cupcake473352

Fair in turkcesi Lunaparkta olamazmi biz oyle ogrendik

10 ay önce

cupcake473352

Fair in diger anlami lunapark degilni biz oyle ogrendik

10 ay önce

cupcake473352

Lunapark diye ogrendik biz

10 ay önce

Cihan-05

See you in fair , bu cümle ile özdeş midir ?

4 yıl önce

ilkerva78

Pazar cevabında bazaar yazdım kabul etmedi cevap fair olacak dedi. Bundan mütevellit bu sorunun cevabına pazarda görüşürüz yazdım onuda kabul etmedi

3 yıl önce

hudanis

Ilker bey haklı. Aynı durumu ben de yaşadım. Bize bir cevap lazım. ;)

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.