1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Your journey starts here."

"Your journey starts here."

Çeviri:Senin yolculuğun burada başlar.

April 21, 2014

13 Yorum


StingEucliffe

Senin yolculuğun buradan başlar yazdım aynı şey değil mi ?


bacio_

aynı şey değil, buradan olması için from here olmalıydı.


AdemA343409

Sen yanlış yapmışsın


Memi194352

Bir kelimenin birden çok anlamı vardır


sankay25

Mantık olarak aynı aslında. Kabul etmesi lazım


vahit54848

Trip ile journeyin farkı ne


EtemSezgin

neden starts s takısı var


kadir180437

Tekil olduğu icin because he she it de s takisi gelir


setarehz

neden starts s takısı var ??


Prmdfn

Trip-journey farkı nedir


ironriver

trip daha kısa süreli olanlar sanırım


AdemA343409

Nasıl bir cevap bu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.