"He sees it for a second."

Μετάφραση:Αυτός το βλέπει για ένα δευτερόλεπτο.

πριν από 10 μήνες

8 σχόλια


steliospr

Συμφωνώ εν μέρη με την Ανδριάνα αλλά θα συμπληρώσω ότι για μια δωρεάν εφαρμογή εκμάθησης ξένης γλώσσας, είναι μια πολύ καλή προσπάθεια και μάλιστα για κάποιον που ξέρει λίγο την γλώσσα τον βοηθάει πάρα πολύ η εδώ εξάσκηση ακόμα και με τα μικρά λαθάκια που υπάρχουν.

πριν από 8 μήνες

andrikon

Ευχαριστώ το duolingo που με βοήθησε να μάθω να γράφω γρήγορα στον υπολογιστή!!! Για την εκμάθηση όμως μιας γλώσσας χρειάζονται δάσκαλοι που να γνωρίζουν άπταιστα και τις δύο γλώσσες. Το σύστημα εκμάθησης θα πρέπει να περιλαμβάνει όλες τις σωστές απαντήσεις (συνώνυμες λέξεις η φράσεις με το ίδιο νόημα), καθώς επίσης και πιο ολοκληρωμένες προτάσεις. Επίσης είναι απαράδεκτο να πρέπει να απαντήσουμε λανθασμένα για να συνεχίσουμε επειδή ετσι είναι περασμένο στο πρόγραμμα, ή να μη δέχεται μια σωστή απάντηση. Αλλά για να μη μακρηγορώ, σε ευχαριστώ duolingo για την πρακτική μου εξάσκηση στη γρήγορη γραφή!!!

πριν από 10 μήνες

Sadinoel2

Πρέπει να θεωρηθεί σωστό και το "αυτός το κοιτά για ένα δευτερόλεπτο"

πριν από 5 μήνες

Ioanna678593

Τη φράση "Το βλέπει για ένα δευτερόλεπτο" τη θεωρεί λάθος... Στην ελληνική γλώσσα το υποκείμενο παραλείπεται όταν εννοείται από τα συμφραζόμενα... Στο γ' ενικό πρόσωπο αν δεν είναι στη φράση γραμμένο το υποκείμενο(αυτός ή αυτή) ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ. Έκανα αναφορά και για το λόγο που περιγράφω παραπάνω θεωρώ ότι πρέπει να προστεθεί η προτεινόμενη από εμένα φράση. Είναι παράξενη αυτή η διαφορετική άποψη τώρα που βρίσκομαι στο 21/25 επίπεδο των Αγγλικών.. Αν ήμασταν στα αρχικά επίπεδα θα ήταν αποδεκτό αυτό που προτείνει η ομάδα duolingo

πριν από 7 μήνες

Dimitra956826
Mod

Οι αντωνυμίες πολλές φορές συμπεριλαμβάνονται στα skills για διδακτικούς λόγους. Το ότι είστε επίπεδο 21/25 δεν σημαίνει πως οι εναλλακτικές θα αλλάζουν ανάλογα με το επίπεδό σας. :P Παρ'όλα αυτά, έχει σημειωθεί για πρόσθεση. Ευχαριστούμε για το σχόλιο.

πριν από 7 μήνες

Sofia559656

Γιατί παίρνει λάθος το " αυτός βλέπει αυτό για ένα δευτερόλεπτο ; "

πριν από 4 μήνες

mdimit1

Γιατί είναι λάθος αυτός το βλέπει για ένα δευτερόλεπτο

πριν από 2 μήνες

Dimitra956826
Mod

Δεν είναι λάθος, είναι η καλύτερη μετάφραση. Σίγουρα δεν υπήρχε κάποιο τυπογραφικό η μπέρδεμα πληκτρολογίων στην απάντησή σας;

Επειδή δεν μπορούμε να ξέρουμε τι απαντήσατε, καλό θα ήταν να διπλοτσεκάρετε την απάντησή σας πριν τον τελικό έλεγχο, και αν το πρόβλημα παραμένει, να γράψετε ένα σχόλιο με ένα screenshot της απάντησης σύμφωνα με τις οδηγίες εδώ https://forum.duolingo.com/comment/29076205 για να σιγουρευτούμε πως ήταν σωστή και να αναφέρουμε την πρόταση.

πριν από 2 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.