1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Siz birbirinize çok yakınsın…

"Siz birbirinize çok yakınsınız."

Çeviri:Ihr steht euch sehr nahe.

April 13, 2018

10 Yorum


humetin

Birbirinize çok yakın duruyorsunuz.


SteffiBookworm

Diese Antwort wird bereits akzeptiert.
(Siz) birbirinize çok yakın duruyorsunuz/durursunuz.


messer689857

Ihr seid sehr nah beieinander. Diyebilir miyiz?


SabineBergmann1

"Ihr steht Euch sehr nah(e)" bir deyim. Anlami biraz farkli.


messer689857

Fiziksel yakınlıktan çok fikri/manevi yakınlık anlamında mı?


messer689857

Teşekkür ederim..


josef-isra

Sie sind sehr nah beieinander. denir mi ?


SabineBergmann1

hayır Fark bu:

sich nahe stehen = miteinander vertraut sein (anlamı: birbirinize çok aşina olun) belki akraba, belki dost, belki esi

nah beieinander stehen = yakın durmak - bir düşmana da çok yakın durmak olabilir ama onunla yakın olmasın

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.