1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She felt well."

"She felt well."

Çeviri:O kendini iyi hissetti.

April 21, 2014

14 Yorum

Konu önem sırasına göre

altugcyhn

bu cümlenin tam çevirisi "she felt well herself" olmaz mı?

April 21, 2014

vvsey

Olmaz. İngilizcede bu cümlede "herself" kullanılamaz. Sadece "she felt well".

October 22, 2015

Elcan649765

Vay be Profiline baktım ve gördüm ki sen en az 4 dil biliyorsun ve kendin de bir ingilizsin

July 21, 2019

aleynalper

Own nerde???

April 11, 2015

barisefecoskun

"Own" dönüşlülük zamiri olan "kendi" gibi bir anlam katıyor.

April 20, 2016

FatihSoykan

"güzel hissetti" doğru olmalıydı

April 26, 2015

TamerBatta

' Kendini ' nerden cikti .s

June 17, 2015

ozlena

Kendini nerde uduruyoruz

March 26, 2015

aleynalper

O iyi hissetti

April 11, 2015

SemaKenTah

Bu alıştırmada da 'knew veya understood' da olduğu gibi `O iyi hissediyordu´ diyemez miyiz?

December 10, 2015

Turker90

well yerine good da olur mu :p

February 10, 2016

mertcan136

pou feel :D

August 7, 2016

Pilot_candidates

"O iyi hissediyordu" diye çevirdim ancak hatalı oldu , hatamı öğrenebilir miyim bilenlerden .

August 18, 2016

tugcegizem

Geçmiş zaman kullanmadığın için. Dı-di olacak. Sen şimdiki Zaman kullanmissin

October 12, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.