A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A beer today or a degree tomorrow?"

Fordítás:Egy sör ma, vagy egy diploma holnap?

4 éve

5 hozzászólás


VaTomika

Ez valami közmondás?

4 éve

Mabi77
Mabi77

Valószínűleg.

Mi bezzeg fordítva gondolodunk: jobb ma egy veréb, mint holnap egy túzok! :-)

4 éve

jokutine

Ma egy sör, vagy egy diploma holnap? Ez miért nem jó?

4 éve

SztanaAnna

Pont ezt írtam én is, nem fogadta el. Jelentem.

3 éve

DavidPajzs

A degree nem csak a diplomát jelenti, rengeteg mindenből lehet degree(d) ami nem diploma. Ezért írtam végzettséget.

2 éve