1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Doktorlar yeni hastalığı anl…

"Doktorlar yeni hastalığı anlamaya çalışıyor."

Çeviri:The doctors try to understand the new disease.

April 21, 2014

7 Yorum


FVRUK

koronadır korona


burcu819555

İll neden kabul edilmiyor


ferit590521

Neden try, anlamayı deniyor sacma degil mi


AhmetAkgne

"Try to" ya da "try to understand" bir kalıp mı?


osmandede3

fiil+to+fiil bir kalıp türkçe'deki gibi birbirine bağlı eylemleri anlatmak için kullanılıyor. (anlamaya çalışmak) try to understand veya yemeye çalışmak( try to eat), gitmek istemek (want to go)


gokgench

the doctors try to understand new illness Bunun neden doğru olmadığını anlayamıyorum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.