"Bizim çocuğumuzda ne var?"

Çeviri:What does our child have?

4 yıl önce

52 Yorum


velibenek

bu cümlenin çevirisini açıklanmasına ihtiyacım var. neden bu şekilde kurulduğunu hiç anlamadım

4 yıl önce

esramihci

what does have our child yanlış mı?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet yanlış. soru cümlesi olduğu için özne yardımcı fiille ana fiilin arasına girer

4 yıl önce

HulyaCakka

does dan sonra ozne gelecekti yaaa nasilda sasirdik

2 yıl önce

kezalik

Yanlış diye gelen bildirimin altında what has our child got ? Yazıyo o nasıl bi iş ya?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

She has = She has got

Does she have? = Has she got?

çünkü sadece "have" varsa have ana fiil yani soru sorarken yardımcı fiile ihtiyacı var, eğer bir fiil daha varsa (got), have yardımcı fiil.

4 yıl önce

ilker.emek

Dogru cevabi "What has Our child got" diye verdi.oyle mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet ya o ya da yukarıda yazdığı gibi (daha sık kullanılan) What does our child have?

4 yıl önce

ahmet_ege

Neden "do"ya ihtiyaç var? Yada nerelerde ihtiyaç olur

4 yıl önce

AyeHamra1

Do değil de neden does geliyor ki? Anlayamıyorum!

3 ay önce

yahya_samsa

Burada are mi gelecek does mi gelecek nasil anliyacagiz kafam karisti is mi do mu are mi does mi bunu anlamanın kolay yolu varmi acaba ?

3 yıl önce

MehmetMeli5

What is the problem our children? Neden yanlis?

4 yıl önce

egeli_ogrenci

Bu çocukların problemi ne?

3 yıl önce

neslinci

bizim cocuklarimizin problemi ne olcak o

3 yıl önce

yavuzslm

what is there our child? da olmaz mı??

4 yıl önce

ramsesrg

ancak bu kadar basit ve anlaşılır anlatılır tşk

3 yıl önce

ohammedo

what has our child desek olur mu

3 yıl önce

BAAKahin2

what does our child has olmasi gerekmiyor mu. children olsa neyse. hem tekiz hemde zaten does kullanmışiz

1 yıl önce

cihad111

Bence children da kabul edilmeli

9 ay önce

cihad111

Bence children da kabul edilmeli

9 ay önce

su.2007

have yerine has gelmesi gerekmiyor mu tekil olunca has değil miydi

9 ay önce

Shefiqe

Bu cumlede yanislik var ya yani cumlede have does hepisi var bir arada

3 ay önce

Melike848713

Doea ve have arasinda neden kurulmus bu cümle anlam veremedim ya da neden bu sekilde kullanılmış

2 ay önce

muratyln

peki cümle şöyle olsaydı. '' what does have our child?'' ne anlama gelirdi?

4 yıl önce

chetaw_yakup

What does has our child? Olmaz mi?

4 yıl önce

O.Akkus

"What is has our child" yazdım kabul etmedi

4 yıl önce

ramsesrg

çok harika selcen hanım

3 yıl önce

egeli_ogrenci

HİÇ BİR ŞEY ANLAMADIM
HELP ME PLEASE

3 yıl önce

plantias

What happen at our child niye olmaz?

3 yıl önce

MustafaGl3

What does our child has olmza mi .. bizim cocugumuz tekil degilim ..

3 yıl önce

aysenrgnydn

Neden does.' Do' olmasi gerekmiyor muydu ?

3 yıl önce

bedrozan

şöyle cümleler görünce tüm hevesim bi anda gidiyo arkadaş ya /:

3 yıl önce

drmalta

Soru anlamsız çünkü Türkçede bu cümle ne problemi var veya hasta ise ne sorunu var gibi anlaşılabilir. Neye sahip olduğu kastedilmiş

3 yıl önce

HuseyinTa

Bu got nerelerde kullanıyor

3 yıl önce

nevzatdereli

what is there our child olabilir mi acaba

3 yıl önce

nevzatdereli

what is there our child olabilir mi acaba

3 yıl önce

rasitsariyar

What has our child? yazdım sonuna "got" gelmesi gerekliymiş. got ne demek acaba

3 yıl önce

arslanbey71

bu ne ya kafa kalmadı saatlerdir düşünüyorum sonuca varamdım

3 yıl önce

erturul0

bence cevap değil de soru yanlış

3 yıl önce

h-alperen

ben çocuğumuzun sorunu ne gibi anladım

2 yıl önce

Hashmatlee

abi öyle bir sormuşsunuz ki doktora doktor bey çocuğumuzda ne var der gibi ben de what is wrong with our child yazdım yanlış oldu bu ne

2 yıl önce

fzg6

bizim çocuğumuzda ne var cümlesi net değildir ben bunu sahiplik yerine çocuğun sorunu ne olarak anladım

1 yıl önce

kamilecyhn

What do we have in our child? bunu niye kabul etmiyor acabaa?

1 yıl önce

hatininhayalleri

saçma soruları daha kolay yazıyordum sanki, böylesi daha zor gibi.

1 yıl önce

sauerkrautpie

Çok saçma ya.Bizim çocuğumuzda ne var derken ne konuda soruyorsunuz ki? What is wrong with our child gibi cümlelerde aynı işi görüyor!

1 yıl önce

ErenYoldaC

Neden have sons geliyor

9 ay önce

omer1993

What have our child

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bu cevap yanlış, yardımcı fiil olan do ya ihtiyacınız var

4 yıl önce

ozan19981

What does our child? Neden olmaz?

4 yıl önce

WorkerPlayer

Have yok

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.