1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bizim çocuğumuzda ne var?"

"Bizim çocuğumuzda ne var?"

Çeviri:What does our child have?

April 21, 2014

93 Yorum


velibenek

bu cümlenin çevirisini açıklanmasına ihtiyacım var. neden bu şekilde kurulduğunu hiç anlamadım


esramihci

what does have our child yanlış mı?


Selcen_Ozturk

evet yanlış. soru cümlesi olduğu için özne yardımcı fiille ana fiilin arasına girer


zge360

Sana bir şey soracağım. Ben simdi" what does have our child" yaptım neden yanlış dedi sirasi degisik olduğu icin mi?


pnardoa

Çünkü what does our chil have olucak


HulyaCakka

does dan sonra ozne gelecekti yaaa nasilda sasirdik


yahya_samsa

Burada are mi gelecek does mi gelecek nasil anliyacagiz kafam karisti is mi do mu are mi does mi bunu anlamanın kolay yolu varmi acaba ?


pckooatgs51

Fiil cumleleri ile durum cumleleri arasindaki farki anlarsan cok daha rahat ayirt edebilirsin internetten bunlarla ilgili cok guzel kaynaklar var


BAAKahin2

what does our child has olmasi gerekmiyor mu. children olsa neyse. hem tekiz hemde zaten does kullanmışiz


Resul889670

Olmaz, çünki does yardımcı fiili zaren gerekli -s takısını almış, bu yüzden has gerek kalmıyor.


Elvinbraam

Hayır çünki does önde geldiği için fiil eski haline döner soru cümlelerinde


altug...

Harbi neden bilen yok mu


tanyurfhafi

Buradaki have yardımcı fiil değil. Fiil olarak sahip olmak.


AyeHamra1

Do değil de neden does geliyor ki? Anlayamıyorum!


atican2

Çocuk 3.tekil şahıs


Gltn199668

Bizim, çocugumuz derken o 3.tekil şahıs oluyor ve does kullnılır


Elvinbraam

Çünki sadece 3. Şahıslarda does ve has kullanılır. Soru cümlesinde does kullanıldığı zaman ise has have e döner hep. Bir cümlede 2 inkar olmadığı gibi


Seyfi464372

Bizim cocugumuz yani o does takisi alir


kezalik

Yanlış diye gelen bildirimin altında what has our child got ? Yazıyo o nasıl bi iş ya?


Selcen_Ozturk

She has = She has got

Does she have? = Has she got?

çünkü sadece "have" varsa have ana fiil yani soru sorarken yardımcı fiile ihtiyacı var, eğer bir fiil daha varsa (got), have yardımcı fiil.


ahmet_ege

Neden "do"ya ihtiyaç var? Yada nerelerde ihtiyaç olur


ilker.emek

Dogru cevabi "What has Our child got" diye verdi.oyle mi?


Selcen_Ozturk

evet ya o ya da yukarıda yazdığı gibi (daha sık kullanılan) What does our child have?


NuviVine

Does neden what dan sonra?


Kumsal...

Bence bu yanlış sizin fikriniz ne


maryam338945

"What is wrong with our child?" gibi geldi bana bu cümle!!


Resul243708

Bu anda cok zorlasti ndden boyle oldu bendemi hata var


refikatakan

have neden en sona gitti? beni delirtti bu have/has do/does bölümü. Ve neden ours child yazmamı kabul etmedi. Bizim çocuğumuzda = ours child değil midir?


pnardoa

Benim cevabın doğru ama neden olmuyo


OlcayAydem2

Neden what is our child? Olmuyor


-MUHAMMED-

What's in our child yanlış mı?


-MUHAMMED-

What's in our child yanlış mi


_Hanefi_

Bu sekilde bir cumleyi nasil cericigeimize dair bir calisma olmadi


kadir.tgnn

What does our child have


Zeynep0716

What's in our child bence boyle de olur ama yanlis diyor


Tunahankan1907

Olması gereken bu aslında what's in our child


Naz268019

Bizim çocuğumuzun neyi var? Translate diyor ki : What does our child have ? Kabullenelim kapansın olay .


zeynep0598

what does our children have yazdım kabul etmedi ????? child ile children farkı ne


beyza413028

of su seyi anlamıyom hic do does has have ne zaman gelcek niye ikiside geldi


MehmetMeli5

What is the problem our children? Neden yanlis?


egeli_ogrenci

Bu çocukların problemi ne?


neslinci

bizim cocuklarimizin problemi ne olcak o


yavuzslm

what is there our child? da olmaz mı??


ramsesrg

ancak bu kadar basit ve anlaşılır anlatılır tşk


egeli_ogrenci

HİÇ BİR ŞEY ANLAMADIM
HELP ME PLEASE


MustafaGl3

What does our child has olmza mi .. bizim cocugumuz tekil degilim ..


kamilecyhn

What do we have in our child? bunu niye kabul etmiyor acabaa?


Shefiqe

Bu cumlede yanislik var ya yani cumlede have does hepisi var bir arada


Melike848713

Doea ve have arasinda neden kurulmus bu cümle anlam veremedim ya da neden bu sekilde kullanılmış


Hande422825

Bu ne ya cok karışık


BirsenBekt1

What does our child have? Çocuğumuzun nesi var demek değil mi?

What is our child? Çocuğumuzda ne var?


Aisha94771

Onlarin cevabi "Cocugumuzun nesi var?" olur. ???


hatice5858

Does kullanımını bilmiyorum açıklar mısınız


sukranSultan

ya bunlari. dedigine gore cocugumuzun ne var nesi var gibi bisey cikiyor alakasiz


Gkhan189748

Olaya do dahil olunca kafam karıştı ama zamanla oturuyo yeni şeyler


nepophiliaaaa

Neden do var onu anlamadım


Kumsal...

Bence cevap değil soru yanlış ertuğrul doğru demiş


Kumsal...

Selcan abla sen nesin yaaaaa ingilizce öğretmeni mi merak ediyorum


revo07070707

What does have our child? Olması gerekir.. Have sonda olmaz..!


SinanAydnA1

What have ours child. Neden kabul edilmedi. Cümle devrik mi oldu:(


chetaw_yakup

What does has our child? Olmaz mi?


O.Akkus

"What is has our child" yazdım kabul etmedi


plantias

What happen at our child niye olmaz?


Aisha94771

Cocugumuzda olan ne


aysenrgnydn

Neden does.' Do' olmasi gerekmiyor muydu ?


bedrozan

şöyle cümleler görünce tüm hevesim bi anda gidiyo arkadaş ya /:


drmalta

Soru anlamsız çünkü Türkçede bu cümle ne problemi var veya hasta ise ne sorunu var gibi anlaşılabilir. Neye sahip olduğu kastedilmiş


HuseyinTa

Bu got nerelerde kullanıyor


ohammedo

what has our child desek olur mu


nevzatdereli

what is there our child olabilir mi acaba


nevzatdereli

what is there our child olabilir mi acaba


rasitsariyar

What has our child? yazdım sonuna "got" gelmesi gerekliymiş. got ne demek acaba


arslanbey71

bu ne ya kafa kalmadı saatlerdir düşünüyorum sonuca varamdım


erturul0

bence cevap değil de soru yanlış


h-alperen

ben çocuğumuzun sorunu ne gibi anladım


Hashmatlee

abi öyle bir sormuşsunuz ki doktora doktor bey çocuğumuzda ne var der gibi ben de what is wrong with our child yazdım yanlış oldu bu ne


fzg6

bizim çocuğumuzda ne var cümlesi net değildir ben bunu sahiplik yerine çocuğun sorunu ne olarak anladım


hatininhayalleri

saçma soruları daha kolay yazıyordum sanki, böylesi daha zor gibi.


sauerkrautpie

Çok saçma ya.Bizim çocuğumuzda ne var derken ne konuda soruyorsunuz ki? What is wrong with our child gibi cümlelerde aynı işi görüyor!


cihad111

Bence children da kabul edilmeli


cihad111

Bence children da kabul edilmeli


Neslihan30967

O çocuklar anlamına gelir


su.2007

have yerine has gelmesi gerekmiyor mu tekil olunca has değil miydi


ErenYoldaC

Neden have sons geliyor


omer1993

What have our child


Selcen_Ozturk

bu cevap yanlış, yardımcı fiil olan do ya ihtiyacınız var


muratyln

peki cümle şöyle olsaydı. '' what does have our child?'' ne anlama gelirdi?


ramsesrg

çok harika selcen hanım


ozan19981

What does our child? Neden olmaz?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.