1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bizim çocuğumuzda ne var?"

"Bizim çocuğumuzda ne var?"

Çeviri:What does our child have?

April 21, 2014

33 Yorum

Konu önem sırasına göre

velibenek

bu cümlenin çevirisini açıklanmasına ihtiyacım var. neden bu şekilde kurulduğunu hiç anlamadım

August 23, 2014

finn300316

TEŞEKKÜRLER

April 8, 2019

esramihci

what does have our child yanlış mı?

May 5, 2014

Selcen_Ozturk

evet yanlış. soru cümlesi olduğu için özne yardımcı fiille ana fiilin arasına girer

May 8, 2014

zge360

Sana bir şey soracağım. Ben simdi" what does have our child" yaptım neden yanlış dedi sirasi degisik olduğu icin mi?

August 23, 2019

yahya_samsa

Burada are mi gelecek does mi gelecek nasil anliyacagiz kafam karisti is mi do mu are mi does mi bunu anlamanın kolay yolu varmi acaba ?

January 13, 2015

pckooatgs51

Fiil cumleleri ile durum cumleleri arasindaki farki anlarsan cok daha rahat ayirt edebilirsin internetten bunlarla ilgili cok guzel kaynaklar var

June 28, 2019

kezalik

Yanlış diye gelen bildirimin altında what has our child got ? Yazıyo o nasıl bi iş ya?

August 1, 2014

Selcen_Ozturk

She has = She has got

Does she have? = Has she got?

çünkü sadece "have" varsa have ana fiil yani soru sorarken yardımcı fiile ihtiyacı var, eğer bir fiil daha varsa (got), have yardımcı fiil.

October 30, 2014

AyeHamra1

Do değil de neden does geliyor ki? Anlayamıyorum!

August 6, 2018

atican2

Çocuk 3.tekil şahıs

July 21, 2019

ahmet_ege

Neden "do"ya ihtiyaç var? Yada nerelerde ihtiyaç olur

May 28, 2014

ilker.emek

Dogru cevabi "What has Our child got" diye verdi.oyle mi?

May 8, 2014

Selcen_Ozturk

evet ya o ya da yukarıda yazdığı gibi (daha sık kullanılan) What does our child have?

May 8, 2014

BAAKahin2

what does our child has olmasi gerekmiyor mu. children olsa neyse. hem tekiz hemde zaten does kullanmışiz

January 5, 2017

Melike848713

Doea ve have arasinda neden kurulmus bu cümle anlam veremedim ya da neden bu sekilde kullanılmış

September 2, 2018

MehmetMeli5

What is the problem our children? Neden yanlis?

September 28, 2014

muratyln

peki cümle şöyle olsaydı. '' what does have our child?'' ne anlama gelirdi?

October 20, 2014

yavuzslm

what is there our child? da olmaz mı??

October 31, 2014

chetaw_yakup

What does has our child? Olmaz mi?

November 1, 2014

ramsesrg

ancak bu kadar basit ve anlaşılır anlatılır tşk

December 18, 2014

egeli_ogrenci

HİÇ BİR ŞEY ANLAMADIM
HELP ME PLEASE

December 31, 2014

MustafaGl3

What does our child has olmza mi .. bizim cocugumuz tekil degilim ..

January 6, 2015

ohammedo

what has our child desek olur mu

April 21, 2015

cihad111

Bence children da kabul edilmeli

January 13, 2018

su.2007

have yerine has gelmesi gerekmiyor mu tekil olunca has değil miydi

January 27, 2018

Shefiqe

Bu cumlede yanislik var ya yani cumlede have does hepisi var bir arada

July 16, 2018

Hande422825

Bu ne ya cok karışık

February 28, 2019

NuviVine

Does neden what dan sonra?

June 27, 2019

BirsenBekt1

What does our child have? Çocuğumuzun nesi var demek değil mi?

What is our child? Çocuğumuzda ne var?

July 14, 2019

Aisha94771

Onlarin cevabi "Cocugumuzun nesi var?" olur. ???

August 10, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.