"There is a white line on the board."

Fordítás:Van egy fehér vonal a táblán.

April 22, 2014

8 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


miklos44

Azt azért nem biztos, hogy mindig el lehet találni, hogy a "board" éppen melyik jelentésére gondol a duolingo. Ti. fehér vonal nemcsak a táblán, hanem a fedélzeten is lehet.


GregussTamas

igen, nekem is az jutott eszembe, és azt írtam be. Ilyenkor jelenteni kell, mint hiba, ha nem fogadja el! Tök mindegy, eredetileg mire gondoltak, ha egyszer ezt is jelenti.


miklos44

Én is jelentettem.


Medwekoma

na még nem javitották :(


Gaurusz.hu

Jó neked. Én a vonalat nem bírtam kitalálni.


FullDragon

A "van ott egy" változat is elfogadható lenne


csepi80

Azt hogy fordítanátok angolra, hogy: "ott van egy fehér vonal a táblán" Nagyon kíváncsi lennék. Köszönöm.


johalasz46

Ugyanígy, de + there (=ott) kell a mondat végére !- 2022.02.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.