1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He is a waiter and also an a…

"He is a waiter and also an actor."

Çeviri:O bir garson ve de bir aktör.

April 22, 2014

16 Yorum


zahter35

bu cümledeki hata üzerine kıyametin kopması gerekirdi burada ama ses yok... also'nun ayrıca/aynı zamanda/bile/dahi/keza/hem/hem de vb. anlamlara geldiğini biliyoruz. türkçe'de "ve de" edatı ayrı bir kalıp iken buradaki "and also"nun "ve de" olarak çevrilmesi also'nun "-de" bağlacı görevini gördüğünü bize gösterir ki bu hatalı değil ama cümle içinde uygunsuzdur. yani "o bir garson aynı zamanda bir oyuncudur." gibi temiz bir çeviri olsaymış keşke :)


EsmaMorgl

o hem bir garson hem de bir aktör. neden yanlış?


FratCokunD

hocam neden düzeltilmiyor bu cevaplar sistemde, kafayı yicem aynı testi veremedim 2. keredir yanlışlarımın hepsi cevaplardaki sıkıntılardan kaynaklı .s


nurdey

'o garson ve oyuncu' neden yanlış?


Sare51736

Also ayrıca demek değilmiydi?


majorisbec

Ya arkadaşlar bir kelimenin onlarca baska anlami olabilir also hem ayrica hem de de Da anlami katar ben de


Zeynepsena118704

Bence saçma bir cümle olmuş. Daha iyi olabilirdi (daha anlamlı)


alonerabel_8

a yani bir yazmayınca yanlış diyor bence fark etmez bir yazmak Ör:he is a waiter he is waiter


AhmetKarak

ve bir de yerine ve de bir yazdım kabul etmedi


filiz1964

o bir garson ve de bir aktördür neden yanlış


gimmeshelter22

'o bir garson ve aynı zamanda aktör'ü de kabul eder miydi


Sare51736

Also ayrıca demek değil miydi ?


Nihal84070

Benim cevabımi veriyor ancak yanlış diyor


Serhat426555

Soru komple yanlış. İptal edilmedi. La bi insan hem garson hem aktör olabilir mi? Mantık hatası var.


thefenderguy

Arka Sokaklar da mı oynuyormuş


8.EBRU.8

Ses doğru duzgün konuşmuyor ki

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.