1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar evimden ayrılmadılar."

"Onlar evimden ayrılmadılar."

Çeviri:They did not leave my house.

April 22, 2014

15 Yorum


falconblue

"evimden" derken neden "from" kullanmıyoruz?


aoskdaosdkoas

leave from'un cümleye kattığı anlamı içeriyor zaten o yüzden.

ayrılmak fiili bir tek "evden ayrılmak, okuldan ayrılmak..." şeklinde ismin den-dan halinde kullanılır anlaşılan bu ingilizcede de aynı bu yüzden from kullanmamıza gerek kalmıyor.


BerkGokhan

Home house farki nedir ?


kursatkara

House müstakil evler için kullanılır. Home ev olarak adlandırabileceğin her yer olabilir. Şehir, ülke bile home olabilir ama genelde yaşanan yer için kullanabilir.


velevelevele

cevap şoyle They did not leave my house.


xdurmazx

They did not leave my home niye olmadı


alibulut0

From my house neden olmadi


bahadir35

Burada "my home" olmamasinin sebebi nedir? ( My House neden kullanilir diye sormuyorum )


velevelevele

"evimden"ayrılmak fiili bir tek "evden ayrılmak, okuldan ayrılmak..." şeklinde ismin den-dan halinde kullanılır anlaşılan bu ingilizcede de aynı bu yüzden from kullanmamıza gerek kalmıyor.


Elcan649765

Aslında: Onlar benim evimi terk etmediler.


zivistan

My house yerine leave home olmaz mı? Kabul etmedi.:(


kursatkara

Leave home olması için onların evi olmalı. Ama ev benim evim.


karizmatik.89

Tamamen yanlis oldugunu dusunuyorum from olmasi lazim bu ornekteki tam ceviri onlar evimi birakmadilar gibi olmus


hayrettin.3

Depart from.. kullanılamaz mı? Böylece biz Türklerin den-dan kullanma ihtiyacını karşılardık.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.