Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onlar evimden ayrılmadılar."

Çeviri:They did not leave my house.

4 yıl önce

9 Yorum


falconblue

"evimden" derken neden "from" kullanmıyoruz?

4 yıl önce

aoskdaosdkoas

leave from'un cümleye kattığı anlamı içeriyor zaten o yüzden.

ayrılmak fiili bir tek "evden ayrılmak, okuldan ayrılmak..." şeklinde ismin den-dan halinde kullanılır anlaşılan bu ingilizcede de aynı bu yüzden from kullanmamıza gerek kalmıyor.

4 yıl önce

BerkGokhan

Home house farki nedir ?

4 yıl önce

kursatkara
kursatkara

House müstakil evler için kullanılır. Home ev olarak adlandırabileceğin her yer olabilir. Şehir, ülke bile home olabilir ama genelde yaşanan yer için kullanabilir.

4 yıl önce

velevelevele

cevap şoyle They did not leave my house.

3 yıl önce

xdurmazx

They did not leave my home niye olmadı

3 yıl önce

alibulut0

From my house neden olmadi

3 yıl önce

bahadir35

Burada "my home" olmamasinin sebebi nedir? ( My House neden kullanilir diye sormuyorum )

3 yıl önce

velevelevele

"evimden"ayrılmak fiili bir tek "evden ayrılmak, okuldan ayrılmak..." şeklinde ismin den-dan halinde kullanılır anlaşılan bu ingilizcede de aynı bu yüzden from kullanmamıza gerek kalmıyor.

3 yıl önce