Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She is currently a secretary."

Çeviri:O şu anda bir sekreter.

0
4 yıl önce

15 Yorum


merDADA1

O halen bir sekreter dedim kabul etmedi

4
Cevap ver4 yıl önce

JinSonWoo

O zaman She is still a secretary demen gerekirdi.

2
Cevap ver2 yıl önce

CevherKutl

O şimdi bir sekreter ? Şu anda ve şimdi arasındaki fark nedir ki?

3
Cevap ver3 yıl önce

aliefe07

o halihazırda bir sekreterdir. dedim

3
Cevap ver2 yıl önce

.evremmerve.

o şimdi bir sekreter dedim olmadı

3
Cevap ver2 yıl önce

cturkseven

"Şu an o bir sekreter" dedim kabul etmedi !

2
Cevap ver4 yıl önce

ozansims

Herhangi bir yazım hatası yok ama kurallı bir cümle değil yazdığınız, devrik cümle kullanmışsınız. Türkçe'de kurallı cümlelerde genelde yüklem sonda, özne başta yazılmaya çalışılır. Bilgisayarın kullanabileceğiniz tüm kombinasyonları algılaması ve bunun tam olarak doğru mu yoksa yanlış mı olduğunu algılayabilmesi çok zor, ve Duolingo Türkçe henüz Beta aşamasında.

5
Cevap ver4 yıl önce

cturkseven

ilginiz ve cevabınız için çok teşekkürler

1
Cevap ver4 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Çok kere rapor yazdım "secretary" günümüzde demiyoruz İngilterede. "PA", yani personal assistant" yada "assistant" diyoruz.

Amerikalıdan bir yorum gerekiyor. Amerikalar ne diyorlar? Bence "She is currently a secretary." demiyorlar sadece "Defence Secretary", "Secretary of State" v.b.

2
Cevap ver2 yıl önce

gzmerc

"She is a secretary now" cümlesi de bu cümle ile eşdegerde olabilir mi yoksa anlam degisiyor mu ?

1
Cevap ver4 yıl önce

ogstr97

o şuanda bir sekreter dedim boşluklar yüzünde kabul etmedi

1
Cevap ver2 yıl önce

SenaKl11

O simdi bir sekreter dedim kabul etmedi o sua nda bir sekreterle ayni şey

1
Cevap ver6 ay önce

TUNADENZTO

şu an sekreterlik yapıyor

1
Cevap ver6 ay önce

KuzeyVerim

''O hala bir sekreter.'' kabul edilmeli

0
Cevap ver32 yıl önce

tanjantalfa

bu cümlede halen ile şu an aynı anlama gelir

0
Cevap ver1 yıl önce