"Sheiscurrentlyasecretary."

Çeviri:O şu anda bir sekreter.

4 yıl önce

17 Yorum


merDADA1

O halen bir sekreter dedim kabul etmedi

4 yıl önce

hhuseyinaltin

O zaman She is still a secretary demen gerekirdi.

2 yıl önce

CevherKutl

O şimdi bir sekreter ? Şu anda ve şimdi arasındaki fark nedir ki?

3 yıl önce

aliefe07

o halihazırda bir sekreterdir. dedim

2 yıl önce

.evremmerve.

o şimdi bir sekreter dedim olmadı

2 yıl önce

cturkseven

"Şu an o bir sekreter" dedim kabul etmedi !

4 yıl önce

ozansims

Herhangi bir yazım hatası yok ama kurallı bir cümle değil yazdığınız, devrik cümle kullanmışsınız. Türkçe'de kurallı cümlelerde genelde yüklem sonda, özne başta yazılmaya çalışılır. Bilgisayarın kullanabileceğiniz tüm kombinasyonları algılaması ve bunun tam olarak doğru mu yoksa yanlış mı olduğunu algılayabilmesi çok zor, ve Duolingo Türkçe henüz Beta aşamasında.

4 yıl önce

cturkseven

ilginiz ve cevabınız için çok teşekkürler

4 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Çok kere rapor yazdım "secretary" günümüzde demiyoruz İngilterede. "PA", yani personal assistant" yada "assistant" diyoruz.

Amerikalıdan bir yorum gerekiyor. Amerikalar ne diyorlar? Bence "She is currently a secretary." demiyorlar sadece "Defence Secretary", "Secretary of State" v.b.

3 yıl önce

gzmerc

"She is a secretary now" cümlesi de bu cümle ile eşdegerde olabilir mi yoksa anlam degisiyor mu ?

4 yıl önce

ogstr97

o şuanda bir sekreter dedim boşluklar yüzünde kabul etmedi

2 yıl önce

SenaKl11

O simdi bir sekreter dedim kabul etmedi o sua nda bir sekreterle ayni şey

9 ay önce

TUNADENZTO

şu an sekreterlik yapıyor

9 ay önce

KuzeyVerim

''O hala bir sekreter.'' kabul edilmeli

2 yıl önce

tanjantalfa

bu cümlede halen ile şu an aynı anlama gelir

2 yıl önce

firdevs343943
2 ay önce

DoukanSar

Henüz yazdım "şu anda" yerine kabul etmedi, saçmalığa bakar mısınız..

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.