"Ist ihnen schlecht?"

Çeviri:Hastalar mı?

6 ay önce

9 Yorum


naz516699

Onlar hasta mi??

1 ay önce

humetin

Geht es ihnen schlecht ?

6 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Diese Antwort ist richtig und wird bereits akzeptiert.

6 ay önce

MuslumEsma
MuslumEsma

neden ist

3 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Çünkü almanca cümleler genellikle bir fiil gerektirir.

2 ay önce

Retromolare

Aslında sormak istediği şey bence bu değil. Çeviride "Onlar" diyor ama tekil yardımcı fiil kullanılmış.

3 hafta önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Bunun nedeni, burada kullanılan fiil yapısından kaynaklanmaktadır. Fiil: jemandem ist / geht es schlecht. Türkçe cümlenin konusu, Alman cümlenin Dativ nesnesidir. Nesne nötr "es"'dir. Ancak özne dışarıda bırakılabilir.
Geht es ihnen schlecht?
Ist ihnen schlecht?

http://www.almancam.com/habergoster.asp?id=378

2 hafta önce

humetin

"Alman cümlesinin" = Almanca cümlenin (tümcenin)...

2 hafta önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Teşekkürler :)

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.