Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ist ihnen schlecht?"

Çeviri:Hastalar mı?

5 ay önce

5 Yorum


naz516699

Onlar hasta mi??

4 gün önce

humetin

Geht es ihnen schlecht ?

5 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Diese Antwort ist richtig und wird bereits akzeptiert.

5 ay önce

MuslumEsma
MuslumEsma

neden ist

1 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Çünkü almanca cümleler genellikle bir fiil gerektirir.

1 ay önce