"Ichhelfeeuch."

Çeviri:Ben size yardım ediyorum.

7 ay önce

5 Yorum


humetin

Sizlere yardım ediyorum.

7 ay önce

meltemgrbz3

Ben size yardım ederim. Kabul edilmeli

3 ay önce

humetin

Ben sizlere yardım ederim.

3 ay önce

Hasan.Melt

Ben yardım ederim size

3 gün önce

humetin

1.Ihnen : Size - Ich helfe Ihnen (Size yardım ederim/ediyorum)

2.ihnen : Onlar - Ich helfe ihnen (Onlara yardım ederim/ediyorum)

3.euch : Sizler - Ich helfe euch (Euch) (Sizlere yardım ederim/ediyorum)

4.EUCH: Reflexivpronomen der 2. PERSON PLURAL, Dativ und Akkusativ https://www.duden.de/rechtschreibung/euch

(sen-sizler)

3 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.