Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bizim oldukça meşhur bir ismimiz var."

Çeviri:We have a pretty famous name.

4 yıl önce

11 Yorum


aoskdaosdkoas

a/an i pretty mi belirledi famous mı ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

anlamadım soruyu?

4 yıl önce

aoskdaosdkoas

yani pretty olduğu için mi a oldu famous olduğu için mi

bu cümlede bir şey değiştirmez ama "pretty interesting name" olsaydı ne olacaktı mesela onu merak ediyorum

4 yıl önce

ElifAksoy0

Çok saçma dimi

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kendinden hemen sonraki kelimeye bağlı, tamamen kulakla ilgili bir şey çünkü (ulama gibi) "a pretty interesting name" olacaktı tabii ki.

4 yıl önce

aoskdaosdkoas

anladım teşekkürler

4 yıl önce

.hilal.

a yi belirleyen name. Bir isim dedigi için. Digerleri ismin sifati onlarla alakali degil.

2 hafta önce

muratcorlu

Popular ve famous arasıdaki fark nedir? Türkçede ikisini aynı manada kullandığımızı sanıyorum.

3 yıl önce

kadirrtatarr

"We have a name which is famous enough." dedim ama doğru değil midir sizce?

3 yıl önce

AhmetVehbi

pretty nereden geldi ne anlam verdi anlamadım

3 yıl önce

sufi2008

Emin degilim

2 yıl önce