1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bizim oldukça meşhur bir ism…

"Bizim oldukça meşhur bir ismimiz var."

Çeviri:We have a pretty famous name.

April 22, 2014

9 Yorum


AhmetVehbi

pretty nereden geldi ne anlam verdi anlamadım

August 7, 2015

Saint341

Pretty / aynı zamanda ""oldukça ""anlamına da geliyor.

May 28, 2019

aoskdaosdkoas

a/an i pretty mi belirledi famous mı ?

April 22, 2014

Selcen_Ozturk

anlamadım soruyu?

April 22, 2014

aoskdaosdkoas

yani pretty olduğu için mi a oldu famous olduğu için mi

bu cümlede bir şey değiştirmez ama "pretty interesting name" olsaydı ne olacaktı mesela onu merak ediyorum

April 22, 2014

Selcen_Ozturk

kendinden hemen sonraki kelimeye bağlı, tamamen kulakla ilgili bir şey çünkü (ulama gibi) "a pretty interesting name" olacaktı tabii ki.

April 22, 2014

Hira725476

Pretty sevimli degilmi? Ne alakasi var

February 12, 2019

Lingosia

we have quite a famous name yanlış mı ?

July 14, 2019

Saint341

Our have a pretty famous name neden kabul edilmedi sizce ? Our sonuçta Bizim demek değilmi ?

May 28, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.