Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Nezapomeň na nás!"

Překlad:Do not forget us!

před 4 měsíci

3 komentáře


mzOWNt
mzOWNt

In my opinion it means: Nezapomínej na nás.

před 4 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

"Nezapominej na nas" naznacuje prubeh a soucasne zadost do budoucna, abych na vas priste zase nezapomnela. Z te vety trosku cisi vytka, ze zapominam a neni to poprve. Anglictina by pouzila nejakou formu prubehu. Treba

Do not keep forgetting us. (Keep +sloveso s ING = delat neco stale, opakovane).

před 3 měsíci

mzOWNt
mzOWNt

thanks for your explain :)

před 3 měsíci