"Здесь мальчик?"

Çeviri:Burada bir oğlan mı var?

April 20, 2018

12 Yorum


egeman68

Oğlan burada mı? Şeklinde çevirdim

July 3, 2018

apollo9733

Bende aynı

July 13, 2018

ilkin321763

Bende

August 15, 2018

TugayTekec1

Aslında aynı anlam niye kabul etmiyorki

August 24, 2018

zeynep519331

Aynen ben de öyle çevirdim

September 2, 2018

sevinc468733

Zdes onde olunca cumle deyisir sonda da olurken farkli oluyore amore

September 5, 2018

Betl117774

Ayni turkecedeki gibi kelimelerin yeri degisince anlam da degisir.

September 7, 2018

Bugaltir

Kurs da öğretmen soru cümlelerinde sıralamanın önemi olmadığını söyledi

September 24, 2018

aban933644

Ama burada есть (var) kelimesi yok

December 28, 2018

Lia830308

Oglan burada mı? olmuyomuuu

January 8, 2019

andy484573

Yalnış! oğlan burada mı? olmalıydı

February 1, 2019

YasinTac

oğlan burada mı şeklinde çeviri de eklenmeli.. Büyük çoğunluk bu şekilde anlıyor çünkü..

March 24, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.