"Здесь мальчик?"

Çeviri:Burada bir oğlan mı var?

April 20, 2018

31 Yorum
Tartışma kilitli.


andy484573

Yalnış! oğlan burada mı? olmalıydı


YasinTac

oğlan burada mı şeklinde çeviri de eklenmeli.. Büyük çoğunluk bu şekilde anlıyor çünkü..


wynter194428

Bu soruda her zaman yanlış yapıyorum


TugayTekec1

Aslında aynı anlam niye kabul etmiyorki


sevinc468733

Zdes onde olunca cumle deyisir sonda da olurken farkli oluyore amore


Lia830308

Oglan burada mı? olmuyomuuu


adlbsl

Bir hata olduğunu düşünüyorum. Duzeltilirse sevinirim.


lavinlia9

hayır bi hata yok burada kelimesini sona alırsan oğlan burada mı olur başa alırsan burada bir oğlan mı var olur


zeynep519331

Aynen ben de öyle çevirdim


aban933644

Ama burada есть (var) kelimesi yok


lavinlia9

var kelimesini herşeydw kullanmıyorlar. здесь


lavinlia9

oğlan burada mı olması için мальчик здесь olması lazım burada kelimesini başa alınca burada bir oğlan mı var oluyo


TarkErsan

Oglan burada mı olmalı


xvYdHHNo

Oğlan burada mı? Olmalıydı


Liliya621076

oğlan burda mı daha mantıklı çeviri


Selcan523

çeviride oğlan buradamı olmalıydı


Dusia88552

Oglan buradami olmasi gerek ama


presidentaz

Oğlan burada mı? Bu cevabı da ekleyin artik. Her defasında bu, ve buna benzer diğer cümleyi yalnış yapıyorum. Burda bir erkek cocuğu vardır? (Bu nasıl bir cümledir)


DerMez1

Cümle yalnış. Oğlan buradamı? Olmalı


Yusuf717292

Yanlis oglan burada mi olmali


elcin_necefov_.

Bele şey haksızlığdı


kelebek805039

Soruyla önerilen cevap uyumsuz


VahdetBerb

Pusçanız yanlış малчик здес diye surulur здес малчик değil

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.