1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Здесь мальчик?"

"Здесь мальчик?"

Çeviri:Burada bir oğlan mı var?

April 20, 2018

12 Yorum


egeman68

Oğlan burada mı? Şeklinde çevirdim


YasinTac

oğlan burada mı şeklinde çeviri de eklenmeli.. Büyük çoğunluk bu şekilde anlıyor çünkü..


TugayTekec1

Aslında aynı anlam niye kabul etmiyorki


zeynep519331

Aynen ben de öyle çevirdim


sevinc468733

Zdes onde olunca cumle deyisir sonda da olurken farkli oluyore amore


Betl117774

Ayni turkecedeki gibi kelimelerin yeri degisince anlam da degisir.


Bugaltir

Kurs da öğretmen soru cümlelerinde sıralamanın önemi olmadığını söyledi


aban933644

Ama burada есть (var) kelimesi yok


Lia830308

Oglan burada mı? olmuyomuuu


andy484573

Yalnış! oğlan burada mı? olmalıydı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.