1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Hello, beautiful."

"Hello, beautiful."

Çeviri:Selam, güzellik.

April 20, 2018

8 Yorum


NygelSama

Merhaba güzellik, nasıl gidiyor :D

July 15, 2018

Nezir_Dlm

Hello beatiful How's it going?

October 1, 2018

sorenstein_

tam keko cümlesi aq

April 20, 2018

LSCaptainH

Bu da yavşak çıktı.

June 15, 2018

KaaaBooooM

:)

May 13, 2018

Mehmet2318

"Beautiful" yerine "Beauty" kullanilmasi gerekmez mi?

July 7, 2019

sude.cameron

Bir kişiyi kastettiği için beautiful kullanilmalidir.

October 24, 2019

S.DreamLight

Hahaha. Yarıldım! xD

August 2, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.