"We eat pasta."

Çeviri:Biz makarna yeriz.

4 yıl önce

53 Yorum


BerkistLovatic

Pastanın makarna anlamına geldiğini yeni öğrendim ilginçmiş

4 yıl önce

DilekErdoa

Ben unutmuşum

3 hafta önce

cidoga14

Ayn

3 yıl önce

Pasifiko

Ekmek bulamıyorsanız pasta yiyin

4 yıl önce

AydanAyanl
2 ay önce

lvntbulut

Bunu söyleyen fransız kraliçe idam edilmişti

4 yıl önce

MuhammedYa20

Öyle bişey dememiş doğru mu bilmem ruhi çenet demişti

2 yıl önce

Yusuf0435

oo ruhi çenet izliyo :D

bende fanıyım

2 yıl önce

sude1176

aynen bende izliyourum

2 yıl önce

selen213719

Bende :) tum fanlar toplansın

2 yıl önce

larays

Pasta nin ingilizce karsiligi makarna mi? Cok degisik..

4 yıl önce

ILAYDASINEM

Makarnanin ingilizce karşılığı pasta

3 yıl önce

AyseSimin

Aynen

4 yıl önce

reyyancik

Evet aynen

4 yıl önce

GlnazGnayF

Pasta bir italyanca bir sözcüktür

6 ay önce

muhammet820619

Biz pasta yeriz yazdim yanlislikla

2 yıl önce

CasperStark

Pasta makarnaymış bende direk yazdım hshhssh

2 yıl önce

afife640135

Keske bizim dille ayni olsaymis anlami

3 ay önce

AsenaAkar

Pasta makarna anlamina mi feliyor

3 ay önce

nicat447620

ben cevirmeni yanlis yapmadim kardesim

4 hafta önce

Efe679651

Ne alaka

1 hafta önce

SerkanArta4

Ben şok

9 ay önce

Abbas988145

ne elaqesi varki

8 ay önce

Sayityldz

Asilan kralice olayini merak ettim dur bakayim

3 yıl önce

senay620383

Pastanin makarna oldugunu ilk defa ogrendim

2 yıl önce

AtaUmutSay

We eat pasta yazdim kabul etmedi

2 yıl önce

EmreDuoDestroyeR

bu ne lan pasta makarnaymıs anneme makarna yap dicem pasta yapacak lol :) arkadaş ekleyin beni playstationu olan emreking2005 ten eklesin ps 4 u olan

2 yıl önce

melih783702

Pasta ne alaka ya

2 yıl önce

INGILZCECA1

Sen ingilizce öğrenmeye geldiğine emin misin bunda ne alaka denilecek durum yok "makarna" nın ingilizcesi "pasta" demek yani bunda gülünç bi durum yok.

7 ay önce

zeyneb888585

Peki türkçedeki pasta ingilizcede ne demek?

1 yıl önce

ERMANKTK

Cake

5 ay önce

Emre_Reis

Ne alaka pasta makarna

1 yıl önce

ilaydasere8

Ne demek istediģini anlamadım

6 ay önce

CeyhunAkal

Biz pasta yeriz yazmistim yanlis oldu

3 yıl önce

ILAYDASINEM

Pasta makarna demek

3 yıl önce

okumus1

Bence biraz garip

3 yıl önce

nurhayat707838

Makarnanın ingilizcesi makaroni arkadaşlar şikayet etmelisiniz

3 yıl önce

Oyku_10

Hayır değişik söylenişleri var turkcedeki es anlam gibi

8 ay önce

MuhammedYa20

We eats demesi gerekmiyordu

2 yıl önce

perihan186296

Özne çoğul olunca fiil tekil oluyor "s" gelmiyor

3 hafta önce

igoncu

Ulan yanlislikla "biz pasta yeriz" yazdim iyi mi :D

2 yıl önce

MnevverBar3

Biz makarna yeriz yazdım kabul etmedi

11 ay önce

ilaydasere8

Tenkyu yani teşekür ederim

6 ay önce

pelincik38

Karşılığı aynen bu... aslinda o asilan kralice kadin pasta yiyin derken paste demis italyanca da da makarna demek oluyo...

4 yıl önce

omer3901

Pasta ,makarnamiymis

3 yıl önce

iremaydindogmus

Aynen bu ne saçmalık

3 yıl önce

Hakan287

Makarna yazacağım yere pasta yazdım aklım karıştı :D

3 yıl önce

kdrcglyn

Bendeee

3 yıl önce

iremaydindogmus

PASTAYA MAKARNA DIYORLAR INANAMIYORUM

3 yıl önce

ozlemyilmmaz

Pastanin makarna demek oldugunu yeni ogrendim vay be

3 yıl önce

cidoga14

makarna macaronni demek yanlış bence

3 yıl önce

IremCanbaz

Google çeviriden bakmissin

3 yıl önce

FarukARSLA11

31

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.