1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We eat pasta."

"We eat pasta."

Çeviri:Biz makarna yeriz.

April 22, 2014

40 Yorum


Pasifiko

Ekmek bulamıyorsanız pasta yiyin


Emirhan513231

Bunu söyleyen 14.Leo'dur ( Fransız kral ) halk o dönem ekmek bulamıyınca Leo'da " Ekmek yoksa Pasta yiyin " demiştir ve idam idam edilmiştir.


MakbuleKes1

Bu arada fransız kral değil fransız kraliçe


Hayrnnisa417012

Yani sende haklisin ama ayin 15 günü felan makarna yiyoruz lutfen bunuda unutmayalim yani bu yuzdende makarnanin her cesitini biliyorum


BerkistLovatic

Pastanın makarna anlamına geldiğini yeni öğrendim ilginçmiş


ayenaz722067

Dusunsenize dogum gunu partisindesiniz pasta yiyelim diyorsunuz onlarda ne makarnasi yaa dogum gununde digorlar


Dilara325676

Makarna yeriz ile biz makarna yeriz aynı anlama geliyor neden kabul edilmedi cevabım anlamadım


Twins4567

neee bili m aabbbi


melek155541

İngilizce de vurgu önemlidir, biz öznesi vurgulanmış, o yüzden dile getirmek önemli sanırım


muhammet820619

Biz pasta yeriz yazdim yanlislikla


Muhammed326630

Makarnayı hep spaghetti olarak gördük "pasta" büyük yanılttı


ali202957

Pasta-makarna uyuşmazlığı...


Rabiadlgc_

Yavaş dinletmesek eat dediğiniz anlamayacağız


KuzeyGneyo

Pasta yemek olduğundan (makarna) eat söylenmiyor sanırım. Know da ki now gibi


sla433197

İlk gördüğümde daldım" biz pasta yeriz" yazmıştım


AyseSezgin4

Pasta pastadır makarna nedir ya


Nergiz912010

Bu soru da yanlis yazilicakk ne var ki?


__Legend__

Arkadaşlar pastaya mum koymayın sjskab :D


CivanAlp

"eat" duyulmuyor tahmini yaptım.


melek155541

Eat, demiyor, zaten, UNUTULMUŞ, insanın olduğu her yerde hata da olur


Hayrnnisa417012

Yani ayin 15 gunu günü felan makarna yiyoruz bunu bilmeyecek ne var ?


RozerinAkb1

yanlışlıkla tamama bastım


Badem166593

Ruhi çenetten öğredim ben


Fatma895303

sırf biz kelimesindeki b yi küçük yazdığım için yanlış dedi çok saçma


didem63

Yanlış söylemiş,veya biraz yanlış mı söylediniz?


GkyzSever

Neden herkes tuhaf yorumlar yapmış bu gayet normal bir şey


KubilayKaa13

Ben we pasta anladım ;-;


parsssssss946280

Benim gibi gidip pastayı pasta yazan kimvar:D


Nuray313

Ne zaman eat dedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.