1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We eat pasta."

"We eat pasta."

Çeviri:Biz makarna yeriz.

April 22, 2014

12 Yorum


BerkistLovatic

Pastanın makarna anlamına geldiğini yeni öğrendim ilginçmiş


zeynepgkme2

bravo gerçekten yaa


Pasifiko

Ekmek bulamıyorsanız pasta yiyin


Emirhan513231

Bunu söyleyen 14.Leo'dur ( Fransız kral ) halk o dönem ekmek bulamıyınca Leo'da " Ekmek yoksa Pasta yiyin " demiştir ve idam idam edilmiştir.


Dilara325676

Makarna yeriz ile biz makarna yeriz aynı anlama geliyor neden kabul edilmedi cevabım anlamadım


ayenaz722067

Dusunsenize dogum gunu partisindesiniz pasta yiyelim diyorsunuz onlarda ne makarnasi yaa dogum gununde digorlar


zeynepgkme2

bu insanlar ingilizze seni anlamzlar türklerse zaten pasta dediğni anlarlar saçma şeyler...


muhammet820619

Biz pasta yeriz yazdim yanlislikla


AhmedBAYOL

Makarna yeriz dedim. Kabul etmedi. Yeriz deki "-iz" eki biz anlamına geliyor. Acilen düzeltilmeli...


zeynepgkme2

aynen ha biz ha yeriz


AyseSezgin4

Pasta pastadır makarna nedir ya


zeynepgkme2

ingilizce bilmeyen senin gibilere öyledir. hiç ingilizce dersi almadın mı. sen öyle düşünüyorsun demek o öyle demek değildir. azıcık bak ingilizce sözcüklere sonra konuş.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.